Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā zīmoli var pielāgoties Metaversam?

Metaverss sola pārveidot mūsu mijiedarbību ar pasauli!

Pērnais gads bija komunikācijas gads – tādas lietojumprogrammas kā Zoom, Whatsapp un Google Duo pārņēma pasauli, lai atvieglotu sanāksmes un pasākumus, bet šis gads solās būt metaversuma gads.

Metaverss sola pārveidot mūsu mijiedarbību ar pasauli tāpat kā internets un viedtālruņi 1990. gados un 2000. gadu sākumā. Mārketinga eksperti ir pārliecināti, ka zīmoliem būs jāiziet no savas komforta zonas un jāsāk izpētīt netradicionālas saziņas metodes, jāmeklē papildu pielāgotas iespējas saviem klientiem.

Metaverss ir vieta, kur cilvēki varēs dzīvot virtuāli ieprogrammētā un attīstītā pasaulē, kas atšķiras no realitātes. Tā ir iedvesma no reālās vides mums apkārt.

Uzņēmumu vadītāji lēš, ka zīmoli metaversā varēs uzstādīt digitālus stendus, kas palielinās atpazīstamību un, ja apmeklētājs ir ieinteresēts, tas vedīs uz plašāku informāciju par produktu.

Kas uzņēmumiem jāņem vērā? 

Uzņēmumiem un zīmoliem būtu jādomā par iespējām uzlabot savu klientu un darbinieku digitālo pieredzi. Viņiem ir jāsagatavojas pārejai uz jauniem mijiedarbības modeļiem, ko sniedz metaverss.

Uzņēmumiem vajadzētu pārskatīt savu klientu ceļu, lai noteiktu pieredzes punktus, kurus varētu uzlabot, izmantojot metaversu.

Tas ietver saziņas sniegšanu, kas ir mērķēta tieši uz klientu pirkuma profilu, nodrošinot grupām tikai saturu, kas tās varētu interesēt, un identificēt atskaites punktus, kas mudina klientus iesaistīties ar zīmolu. Tas ir mazāks par zīmolu un biznesa programmu, bet vairāk par pareizā satura atrašanu katram patērētāju segmentam.

Metaverss sniegs patērētājiem iespējas mijiedarboties ar zīmoliem un ietekmētājiem un iesaistīties darbībās, kas mūsu realitātē ne vienmēr būtu pieejamas. Spēja nodrošināt dziļākus sakarus radīs labāku saikni starp patērētāju un zīmoliem.

Tā, piemēram, mēs esam redzējuši Coca Cola pudeļu personalizāciju un produktu personalizācijas kustības popularitāti. Zīmols radīja turpmāku saikni ar saviem klientiem, nodrošinot šo funkciju, ko pastiprinās metaverss.

2022. gads ir iespēja zīmoliem savienot savus vēstniekus un ietekmētājus ar ikdienas klientiem. Šī pieejamība pārsniedz sociālo mediju ietekmēšanas konvencijas. Tas nodrošina reālu mijiedarbību starp indivīdiem bez laika joslas ierobežojumiem un sociālekonomiskiem šķēršļiem.