Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Klienti dod priekšroku personīgai ziņojumapmaiņai

Kāpēc klienti arvien biežāk izmanto privāto ziņojumapmaiņu?

Vairums klientu dod priekšroku ziņojumapmaiņai, nevis e-pastam vai tālruņa zvaniem, uzskatot, ka tā ir daudz ātrāk un ērtāk.

Kā liecina pētījumi, vairums uzņēmumu izmanto ziņojumapmaiņas kanālus ar patērētājiem, lai sniegtu viņiem personisku klientu apkalpošanu. Mārketinga speciālisti uzsver – privātai ziņojumapmaiņai ir liela ietekme uz zīmola pārdošanas rezultātiem. Lai gan ziņojumapmaiņas komercija jau dažus gadus ir kļuvusi populāra, daudzi zīmoli savās vietnēs joprojām izmanto tikai tērzēšanas robotus.

Vienlaikus daudzi eksperti uzsver, ka tas ir nepareizs veids, jo patērētāji vēlas sazināties ar zīmolu tādā pašā veidā, kā viņi jau sazinās ar saviem draugiem, proti, izmantojot privātu ziņojumapmaiņu pakalpojumā Messenger, Instagram DM vai WhatsApp.

Un aptaujājot patērētājus, atklājas, ka arī viņi labprāt dod priekšroku zīmolam privātā un drošā veidā, lai iegūtu personalizētāku pieredzi. Liela daļa respondentu ir sazinājušies ar kādu uzņēmumu Facebook, Instagram vai WhatsApp.

Turklāt, varbūt jau, ka tas ir sīkums, bet atšķirībā no tālruņa zvaniem, jūs varat turpināt sarunu jebkurā vietā – jums pat nav jāpārtrauc “Netflix” seriāls vai saruna ar draugu, lai atbildētu uz zīmola ziņojumu.

Personiskas ziņas nosūtīšana ir tikpat vienkārša kā uzņēmuma meklēšana Facebook un ziņojuma pogas nospiešana.