Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ko mēs varam mācīties no Mikipeles mārketinga?

Savu 90. dzimšanas dienu atzīmē viens no slavenākajiem animācijas filmu tēliem!

Drīzumā savu 90. dzimšanas dienu svinēs viens no slavenākajiem animācijas filmu tēliem – Mikipele, kas tiek uzskatīta par vienu no visu laiku ikoniskākajiem multiplikācijas filmu varoņiem.

Par godu Mikipeles svētkiem ASV norisināsies dažādi pasākumi – izstādes un īpaša kino programma, kurā tiks iekļautas iepriekš nerādītas kompānijas “Walt Disney” īsfilmas par tēla veidošanu un debiju filmā “Tvaikonis Vilijs”, kas iznāca 1928. gada 18. novembrī un tiek uzskatīta par Mikipeles “dzimšanas dienu”.

Lai gan Mikipele nebija pirmais inovatīvs “Walt Disney” izstrādājums, viņš bija pirmais tēls, kurš ieguva pasaules popularitāti 5,8 miljardu ASV dolāru vērtībā. Mikipele kļuva par daudz atpazīstamāku tēlu nekā, piemēram, Santa Klauss, un viņš joprojām veido apmēram 40% no “Disney” kompānija patēriņa produktu ieņēmumiem.

Kāda bija Mikipeles mārketinga panākuma atslēga?

“Disney” spēja piesaistīt dažādus patērētāju elementus un vadīt klientu ceļojumā ar šiem elementiem, kā rezultātā pieauga to iesaistīšanās un ieņēmumi.

Kopš Mikipele pirmo reizi debitēja filmā “Tvaikonis Vilijs” 1928. gadā, viņš kļuva par skatītāju mīluli. “Disney” izmantoja izdevību pārdot produktus, ne tikai laižot klajā Mikipeles patēriņa preces, bet arī licencējot ārējus dalībniekus, lai produktus virzītu, izmantojot vairākus kanālus.

Pavisam drīz “Disney” radīja atrakciju parkus, komiksus, Mikipeles apģērbu līniju un “Mickey Mouse Club” – visus izklaides elementus, kas radīja vairāk ieņēmumu, vienlaikus veicinot Mikipeles oriģinālo saturu.

Mūsdienās Disneja uzņēmums turpina izmantot līdzīgu stratēģiju ar sociālo platformu parādīšanos – Mikipelei ir savs “Facebook” un “Instagram” konts.

View this post on Instagram

Especially when you wear your ❤️ on your sleeve.

A post shared by Mickey Mouse (@mickeymouse) on

Komentāri