Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Spēcīgi “Instagram” mārketinga padomi

Kā izmantot Instagram savu produktu reklamēšanai un pārdošanai?

Sociālais tīkls “Instagram” mūsdienās ir kļuvis par vienu no populārākajām vietnēm pasaulē, kuru ikdienu apmeklē miljoniem cilvēku.  Ja sākotnēji tā bija tikai fotogrāfiju izvietošanas vietne, tad tagad tā ir pārtapusi par spēcīgu mārketinga instrumentu.

Apkopojām septiņus spēcīgus “Instagram” mārketinga padomus, kas palīdzēs saprast, ko darīt, lai palielinātu klientu un sekotāju skaitu!

Pārslēdziet savu uzņēmumu profilu uz “Instagram Business” kontu

Lieliska stratēģija nav iespējama bez pareizās platformas, tāpēc, pirmkārt, jums ir jāpārslēdz izveidotais profils uz “Instagram Business”, jo ir zināmas priekšrocības tam, ja tas ir uzņēmuma profils.

Piemēram, sekotāji var noklikšķināt uz kontaktpersonas pogas, lai ar jums sazinātos tieši no “Instagram lapas”. Tāpat uzņēmuma profils ļauj jums izveidot un publicēt “Instagram” reklāmas, neizmantojot “Facebook” reklāmas rīkus.

Jūs varat piekļūt arī “Instagram” analītikas rīkiem, ko sauc par Insights, kas nodrošina statistiku par jūsu ziņu sasniedzamību.

Izmantojiet bezmaksas “Instagram” rīkus

Sociālais tīkls “Instagram” piedāvā izmantot vairākus bezmaksas rīkus, piemēram, statistiku, sekotāju iesaistīšanās datus un vēl daudz ko citu, kas palīdzēs iegūt informāciju par to, kā jums veicas.

Jūs pat varat iegūt sava sekotāju demogrāfisko datu sadalījumu, tostarp informāciju par viņu vecumu, dzimumu, atrašanās vietu un aktīvāko stundu skaitu, kas palīdzēs saprast, kurš ir jūsu klients.

Tāpat jums būs iespēja uzzināt par savu populārāko ziņu un saturu, lai saprastu, kas uzrunā klientus vislabāk.

Produktu reklāma, kas mudina klientus to iegādāties

“Instagram” ir lieliska vieta, kur reklamēt savus produktus. Produkta tīzeris ir vienkāršs veids, kā reklamēt savu produktu un vislabākais – tas nav tiešs mēģinājums pārdot produktu, kas sekotājiem varētu šķist kaitinoši.

Piemēram, paziņojiet par atlaidēm vai iespējām, kā tās iegūt, nevis uzkrītoši reklamējiet produktu ar tekstu “jums tas ir jāiegādājas!” Tāpat “Instagram” piedāvā iespēju rīkot konkursus, pretī prasot, lai klienti jums piesekojas.

Izvietojiet sponsorētas reklāmas

Sociālais tīkls “Instagram” reklāmām ir kļuvis par ierastu platformu. Vislabākais šajā ziņā ir tas, ka jūs varat precīzi kontrolēt, cik daudz jūs vēlaties tērēt, kad runa ir par reklāmas budžetu.

Jūs varat demonstrēt tikai vienu sponsorētu reklāmu vai vairākas reklāmas ar karuseļa funkciju.

Tas dod zīmoliem iespēju novirzīt auditoriju pavisam jaunā virzienā. Tagad zīmoli var reklamēt savas fotogrāfijas ikvienam, kas atbilst viņu mērķauditorijai, lai palielinātu to sasniedzamību.

Varat arī ieslēgt esošo ziņu sponsorētās reklāmās, tādēļ paturiet prātā savus populārākos ziņojumus!

Izmantojiet “Instagram” stāstus

Ja vēlaties ģenerēt potenciālos pirkumus, šeit jums palīdzēs “Instagram” stāsti. “Instagram” stāsti atšķiras no regulārajām “Instagram” ziņām ar to, ka tie ir iekļauti slaidrādes formātā. Viņi darbojas tikai 24 stundas, bet stāstus var saglabāt kādā no savām ierīcēm un atkārtoti izmantot vēlāk.

“Instagram” stāsti ļauj ērti eksperimentēt ar dažādu veidu saturu funkcijām, piemēram, fotoattēliem, īsu videoklipu vai tiešraidi.

Ietekmētāji

Mūsdienās ļoti populāri ir tā saucamie ietekmētāji. Proti, uzņēmumi sūta savus produktus slavenībām un blogeriem, kas tos izreklamē – pārdošanas reitingi pierāda, ka tas darbojas.

Ietekmētāji ir izveidojuši auditoriju, kura tiem uzticas, līdz ar to viņi uzticētos arī Jūsu produktam.

Pirmais solis ir mēģināt identificēt dažus ietekmētājus, kam ir mērķauditorija, kas attiecas uz jūsu produktu vai pakalpojumu. Ja veidojat attiecības ar katru no ietekmīgākajām personām, jūs veidosiet ilgstošu zīmola izpratni par auditoriju.

Jūsu esošie klienti var nebūt ietekmīgākie, taču jūs joprojām varat izmantot savas ziņas, lai ietekmētu cilvēkus, lai tie iegādātos jūsu produktus, apkopojot lietotāja iesniegtos fotoattēlus.

Savākt lietotāja iesniegtos fotoattēlus

Vai nebūtu jauki, ja tiktu izveidots lielisks “Instagram” lapas saturs, neieguldot tajā smagu darbu? Lietotāju izvietotie attēli ar jūsu produktu ir lieliska iespēja iesaistīt auditoriju un parādīt, ka jums rūp! Turklāt šis saturs būs autentisks un neparedzams!