Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Kraft” debitēs Superkausā ar īpašu vēstījumu vecākiem, kas pūlas būt perfekti

Šī būs pirmā uzņēmuma reklāma lielākajā sporta notikumā Amerikā!

Viens no pazīstamākajiem pārtikas ražošanas uzņēmumiem “Kraft Foods” šogad pirmo reizi piedalīsies Superkausā (Super Bowl) ar reklāmu.

Kā zināms, Amerikas gaidītākais sporta notikums Superkauss ir daudz vairāk nekā futbola notikums, tā ir galvenā reklāmas arēna. Attiecībā uz to nereti izskan apgalvojums, ka īstā cīņa nebūt nenotiek uz laukumu, bet starp reklāmizdevējiem, kuri tērē vērienīgu naudas summu, lai kļūtu par daļu no Superkausa.

Šogad tajā debitēs arī “Kraft”, kas ir viens no nedaudzajiem labi pazīstamajiem patērētāju zīmoliem, kas nekad nav izveidojuši reklāmu priekš Superkausa.

Zīmola “Big Game” reklāma sekos tās lielajai ģimenes kampaņai, kuras pamatā ir vecāku rūpes par to, ka viņi nav perfekti.

Lielā reklāma, kas tika izlaista decembrī, saskaņā ar zīmolu sasniedza vairāk nekā 5 miljonus skatījumu uz YouTube un 13 miljonus skatījumu kopumā. Šajā reklāmā vecāku nedrošība ir pretrunā ar kvēlošiem komentāriem no viņu bērniem par to, kā viņi ir iedvesmojoši un mīloši vecāki.

“Kraft” turpinās šo ziņojumu savā Superkausa reklāmā. Pēc viņu sacītā, tas esot vēstījums, ko vecākiem nepieciešams dzirdēt visvairāk.

“Lielākā daļa vecāku šodien saka, ka viņi jūtas spiesti būt ideāli. Kraft uzskata, ka nav ideāls veids, kā būt ģimenei, un vēlas, lai vecāki zinātu, ka tik ilgi, kamēr jūs to darāt ar mīlestību un pārliecību, jūs esat ļoti labi vecāki saviem bērniem,” pausts uzņēmuma ziņojumā.

Reklāma iznāks 4. februārī Super Bowl laikā.