Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

McDonald’s jaunā reklāmas kampaņa minimālisma stilā!

Kur palicis ēdiens?

Jau vairākus gadus reklāmas aģentūrai “TBWA Paris” izdevies reklamēt ātrās ēdināšanas restorānu “McDonald’s”, ievērojot minimālisma stilu.

Šādu praksi aģentūra aizsāka īstenot jau 2013. gadā, kad radīja ekskluzīvus pārtikas produktu tuvplānus. Nākamajā gadā aģentūra ieviesa piktogrammas, kurās ēdiens tika samazināts līdz pat ļoti ilustratīvām līmenim. Tagad aģentūra ir spērusi nākamo soli – ēdiens pazūd pavisam!

TBWA jaunākās reklāmas par ātrās ēdināšanas milzu iezīme minimālismu lielāko produktu iepakojumu ilustrācijās. Tā, piemēram, Big Mac, frī kartupeļi un vistas McNuggets, kas redzami katrā reklāmā, satur neredzamu ēdienu.

“McDonald’s pārtika ir tik labi pazīstama un saprotama, ka tā runā pati par sevi, pat ja tās nav,” apgalvo TBWA, norādot, ka tā ir “tik laba, ka galu galā paliek tikai viena drupata.”

Un ko par “Mc Donald’s” jauno reklāmas kampaņu domā Tu?