Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

No kādām kļūdām ieteicams izvairīties “Melnajā piektdienā”?

Ko darīt jeb nedarīt, lai Melnās piektdienas kampaņa būtu veiksmīga!

Black Friday jeb “Melnā piektdiena” kļūst arvien populārāka arī Latvijā. Daudzos veikalos “Melnajā piektdienā” precēm ir lielas atlaides, taču tā ir arī iespēja pievērst pastiprinātu klientu uzmanību savam uzņēmumam.

Lūk, dažas kļūdas no kurām jāizvairās, ja runa ir par Melnās piektdienas izpārdošanu:

1) Koncentrēšanās tikai uz atlaidēm;
2) Mērķauditorijas atlase nepareizajiem klientiem;
3) Neplānošana uz priekšu;
4) Tikai “Brīvdienu” piedāvājumu izveide;
5) Klientu datu neapkopošana;
6) Novēloti uzsākta kampaņa;
7) Pārāk liela paļāvība, ka klienti paši nāks pie jums.

Daudzi zīmoli un tirgotāji pieņem, ka atlaides ir vienīgais veids, kā izmantot “Melno piektdienu”. Lai arī atlaides un īpaši zemas cenas bieži vien ir galvenā pievilcība klientiem, kuri vēlas iegūt lielisku piedāvājumu, tomēr jūs varat piedāvāt daudzus citus darījumu veidus, kas var atnest daudz veiksmīgāku rezultātu. Tā, piemēram, paredziet, ka izpārdošana paredzēta precēm, kuras cilvēki vēlēsies iegādāties vairākkārt. Tāpat īpaši veiksmīga ir bezmaksas piegādes opcijas – piedāvājot bezmaksas piegādi “Melnās piektdienas” izpārdošanā, varēsiet piesaistīt klientus līdz pat tiešsaistes pārdošanas finiša līnijai. Arī bezmaksas dāvana var pievilināt klientus ar domu, ka viņi saņems vairāk, nekā samaksājuši.

Jāņem vērā arī mērķauditorija – lai gan jūsu produktiem vai pakalpojumiem var būt cita mērķauditorija, “Melnās piektdienas” laikā jūsu pašreizējie klienti būs arī cilvēki, kas iegādāsies dāvanas jūsu ideālajiem pircējiem.

Jāņem vērā arī tas, ka viena no lielākajām “Melnās piektdienas” kļūdām, ko pieļauj zīmoli, nav pietiekami daudz laika plānošana uz priekšu. Veiksmīgu “Melnās piektdienas” mārketinga stratēģiju nevar radīt pēdējā brīdī. Jums ir jāpavada laiks, lai izpētītu un izstrādātu stratēģiju, kas nesīs vislabākos rezultātus jums un jūsu uzņēmumam.

Šajā dienā jums ir neticamas iespējas apkopot klientu datus un palielināt savu klientu datu bāzi. Ja neņemat vērā klientu e-pasta ziņojumus un informāciju, varat zaudēt iespēju krasi palielināt turpmākos pārdošanas apjomus.

Tā kā “Melnajā piektdienā” ir ieguldīts tik liels potenciāls, nav grūti saprast, kāpēc daži zīmoli un tirgotāji uzņemas vairāk, nekā spēj. Daži zīmoli cenšas darīt pārāk daudz un galu galā kļūst pārāk haotiski. Visu nepieciešams sabalansēt!

Komentāri