Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Padomi, kas palīdzēs piesaistīt mājaslapai jaunus apmeklētājus

Kā tikt līdz jaunu apmeklētāju piesaistei?

Mājaslapa ir svarīgs elements ikvienam uzņēmumam, lai nodrošinātu klientu plūsmu un sniegtu plašu informāciju par jūsu piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem. Moderns dizains un mājaslapa, kas pielāgota mobilām ierīcēm nav viss, kas nepieciešams, lai piesaistītu klientus jūsu mājaslapai un nodrošinātu reālus pirkumus.

Lūk, pieci veidi, kā jūs varat piesaistīt vietnes apmeklētājus:

Meklētājprogrammas optimizācija

SEO ir mājas lapas pielāgošana interneta meklētājiem, piemēram, Google. Optimizējot jūsu lapas ar atslēgvārdu frāzēm, kuras cilvēki varētu meklēt, jūs nodrošinat, ka jūsu mājas lapu ir iespējams viegli atrast.

SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot noteiktus atslēgvārdus. To galvenais mērķis ir padarīt klienta mājas lapu pieejamu to potenciālajiem apmeklētājiem un klientiem, kā arī radīt zīmola atpazīstamību.

Sākotnēji SEO var būt laikietilpīgs process, bet tas ir svarīgs solis ceļā uz lielāku klientu plūsmu un galveno meklētājprogrammu vietu piesaistīšanu jūsu galvenajām atslēgvārdu frāzēm.

Emuāri un viesu emuāri

Mūsdienās par blogu tiek uzskatīta interneta vietne, kam raksturīga regulāra ierakstu atjaunināšana – tā ir lieliska iespēja piesaistīt jaunus klientus.

Piedāvājot bezmaksas, oriģinālu saturu jūsu vietnē ir iespēja palīdzēt piesaistīt jūsu mājaslapai jaunus apmeklētājus. Turklāt, daudziem patīk sekot blogiem un blogeriem.

Klikšķi (PPC)

PPC jeb maksā par klikšķi (pay-per-click) ir interneta mārketinga modelis, kuru izvēloties, reklāmdevējs maksā par klikšķiem uz reklāmas – jāmaksā nevis par reklāmas laukumu vai vietu, bet par darbību.

Kad frāze, ko cilvēks ieraksta meklētāja logā, satur kādu no atslēgvārdiem, tiek parādīta attiecīgā reklāma.

Izmantojiet PPC interneta reklāmu, lai no jūsu meklētājprogrammām, piemēram, Google, piesaistītu datplūsmu, lai redzētu ieguldījumu atdevi.

Mērķauditorijas atlase

Reklāmu atkārtota mērķauditorijas atlase, ievietojot izsekošanas sīkfailu katrā no jūsu apmeklētāju datoriem, var uzlabot jūsu kampaņas veiktspēju, sasniedzot lietotājus, kuri pārlūko tīmekļa vietnes, izmanto lietotnes vai skatās videoklipus.

Mērķauditoriju ģenerēšanai lietotie dati var tikt izmantoti, lai uzlabotu cenu noteikšanu un mērķauditorijas atlasi jūsu kampaņām, kas balstītas uz noteiktu mērķauditoriju.

Izlasiet personalizētās reklamēšanas politiku, lai palīdzētu nodrošināt labāku pieredzi gan lietotājiem, gan reklāmdevējiem.

Facebook reklāmas

Miljoniem cilvēku izmanto Facebook katru dienu – tas ir ne tikai populārs pusaudžu vidū. Patiesībā visi cilvēki tagad ir regulāri sociālā tīkla lietotāji. Facebook reklāmas var palīdzēt jums mērķēt cilvēkus no konkrētas vietas, ļaudīm, kam “patīk” citas lapas, starp citām iespējām, piemēram, vecumu un intereses.

Turklāt, tas ir rentabls veids, kā ieviest jaunu datplūsmu – varat iestatīt dienas budžetu, maksāt par klikšķiem vai maksāt, kad cilvēki redz jūsu reklāmu.