Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Pirmie soļi “Pinterest” pasaulē – lieliska vieta mārketingam

Kā izmantot Pinterest sava uzņēmuma labā?

Lai gan sākotnēji varētu šķist, ka sociālais tīkls “Pinterest” ir tikai recepšu un mājas dekoru ideju vietne, patiesībā arī šis sociālais tīkls var tikt izmantots, lai attīstītu savu biznesu, izmantojot pavisam vienkāršus mārketinga padomus.

“Pinterest” ir vieta, kurā ir vizuālā meklētājprogramma – tā sastāv no daudzām fotogrāfijām, grafikiem un saitēm. Var teikt, ka tajā ir iespējams atrast visu, ko vien vēlaties. Ārzemēs, kur “Pinterest” ir daudz populārāks, aptuveni 55% lietotāju izmanto “Pinterest”, lai atrastu tieši jaunu produktu attēlus.

Lūk, pieci vienkārši padomi, ja esat nolēmis izmēģināt laimi “Pinterest”!

Zīmola profils

Pirmais solis jebkurā sociālajā tīklā, lai piesaistītu uzmanību, ir zīmola profils. Vispirms jums jāizveido uzņēmuma “Pinterest” konts, lai jūs varētu piekļūt analītikai un daudzām citām noderīgām lietām, ko izmantot savā mārketingā stratēģijā.

Nodrošiniet, ka Jūsu “Pinterest” profils ir viegli atpazīstams un piederīgs uzņēmumam. “Pinterest” ir ideāla vieta, kur izvietot emuāra ziņas, grafikus, produktu attēlus un jebkādus citus uzņēmuma dizainus.

Nosakiet sava satura stratēģiju

Ir daudz un dažādu veidu, kā nodrošināt saturu, kas labi darbojas platformā, piemēram, produktu attēli, infografikas vai emuāra ziņas.

Lielākoties “Pinterest” tiek izmantots kā attēlu izvietošanas vietne, jo cilvēkiem patīk pārlūkot platformu, lai atrastu mājas dekorus, apģērbus vai jebko citu interesantu.

Turklāt “Pinterest” ir lielisks veids, kā reklamēt savu biznesu, daloties ar vērtīgu informāciju, izmantojot pārskatāmu infografiku.

Atrodiet domubiedrus

Vēl viena lieliska “Pinterest” mārketinga stratēģijas sastāvdaļa ir pievienošanās domubiedru grupām. “Pinterest” ļauj lietotājiem uzaicināt citus lietotājus piedalīties diskusiju forumā un tas ir ideāls veids, kā pastāstīt par savu uzņēmumu pavisam jaunai auditorijai.

Pievērsiet uzmanību “Pinterest” SEO

Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), kas palīdz Jūsu mājas lapai nonākt Google un citu meklētājsistēmu pirmajās lapās. Arī “Pinterest” ir savs algoritms un savi meklētājprogrammu optimizācijas noteikumi.

Ir trīs vietas, kur jums ir jākoncentrējas uz atslēgvārdu izmantošanu – Jūsu profils, produktu aprakstos un piespraustajās ziņās.

Regulāri atjaunojiet “Pinterest” saturu

“Pinterest” lielākoties darbojas kā savstarpējs preču rekomendācijas rīks, jo reģistrētie lietotāji var, piemēram, uz sava ziņojumu dēļa “pārspraust” cita lietotāja izvietotu attēlu, kas tiem iepaticies.

Līdz ar to “Pinterestā” ir svarīgi nepārtraukti dalīties ar svaigu saturu, jo tā jūs uzlabojat ne tikai sava profila kvalitāti, bet palielināt iespēju, ka “Pinterest” dalīsies ar jūsu saturu meklēšanas rezultātos.

Izmantojiet Sprout Social’s Pinterest pārvaldības rīkus, lai plānotu savu saturu platformā, kā arī izveidotu kalendāru vizuālajam saturam vairākos sociālajos tīklos. Tāpat jūs arī varat dublēt “Instagram” un “Pinterest” saturu.