Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā mārketinga attīstībā var palīdzēt sociālais tīkls Pinterest?

Kāpēc izvēlēties sociālo tīklu Pinterest?

Uzņēmumiem jābūt sociālajos tīklos – tas ir neapšaubāmi un par to dzirdam arvien biežāk gan no mārketinga ekspertiem, gan pašiem klientiem, kas labprāt vēlētos, lai pakalpojumi tiem būtu rokas stiepiena attālumā. Kamēr vairums organizāciju arvien biežāk savā mārketingā izmanto tādus sociālos tīklus kā Facebook un Instagram, arvien lielāku uzmanību arī Latvijā izpelnās Pinterest, kam ir 320 miljoni mēneša aktīvo lietotāju un kura izmantošana ir samērā vienkārša.

Kā darbojas Pinterest? Šajā uz attēliem balstītajā platformā lietotāji saglabā attēlus, “piespraužot” (pin) tos pie sava digitālā bilžu “dēlīša” (board), kas tiek sakārtots pēc kategorijas. (Populārākās Pinterest kategorijas ir “Dari pats” jeb DIY, mode, sports, skaistumkopšana, ēdiens un fotogrāfija).

Arī šo sociālo tīklu var izmantot, lai attīstītu savu biznesu, izmantojot pavisam vienkāršus mārketinga padomus.

Kā izmantot Pinterest savā labā?

Pirmais solis jebkurā sociālajā tīklā, lai piesaistītu uzmanību, ir zīmola profils. Vispirms jums jāizveido uzņēmuma Pinterest konts, lai jūs varētu piekļūt analītikai un daudzām citām noderīgām lietām, ko izmantot savā mārketingā stratēģijā. Šis sociālais tīkls ir lieliska vieta, kur izvietot emuāra ziņas, grafikus, produktu attēlus un jebkādus citus uzņēmuma dizainus.

Turklāt ņemot vērā tā popularitāti ārzemēs, tā ir iespēja paplašināt sava biznesa robežas.

Jāpiebilst, ka Pinterest ir lielisks veids, kā reklamēt savu biznesu, daloties ar vērtīgu informāciju, izmantojot pārskatāmu infografiku.

Vēl viena lieliska Pinterest mārketinga stratēģijas sastāvdaļa ir pievienošanās domubiedru grupām. Pinterest ļauj lietotājiem uzaicināt citus lietotājus piedalīties diskusiju forumā un tas ir ideāls veids, kā pastāstīt par savu uzņēmumu pavisam jaunai auditorijai.

Turklāt Pinterest ļauj izmantot arī SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), kas palīdz Jūsu mājas lapai nonākt Google un citu meklētājsistēmu pirmajās lapās.

Vienlaikus tā kā SEO optimizācijas mērķis ir veidot mājaslapas uzticamību un autoritāti, nedrīkst aizmirst, ka svarīgākais tomēr ir veidot labu un kvalitatīvu saturu.

Pinterestā ir svarīgi nepārtraukti dalīties ar svaigu saturu, jo tā jūs uzlabojat ne tikai sava profila kvalitāti, bet palielināt iespēju, ka Pinterest dalīsies ar jūsu saturu meklēšanas rezultātos.