Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Publiskots novembrī apmeklētāko vietņu TOP 20

Ievērojamu auditoriju uzrādījis cenu salīdzināšanas portāls salidzini.lv!

Pagājušajā mēnesī ievērojamus auditorijas pieaugumus gan kopējās statistikas topā, gan no mobilajām ierīcēm uzrādījis cenu salīdzināšanas portāls salidzini.lv. Tikmēr no datoriem lielākos Real Users kritumus, salīdzinot ar oktobri, uzrādījis topa līderis Google un mācību platforma e-klase.lv. Kā liecina gemiusAudience dati, lielākā no mediju grupām pagājušajā mēnesī bija TVNET grupa, kura novembrī sasniegusi 59 procentus Latvijas interneta lietotāju.

Kopējā statistika visās platformās

Novembrī skaitliski un procentuāli lielāko apmeklējuma pieaugumu kopējās statistikas topā uzrādījis cenu salīdzināšanas portāls salidzini.lv, kura auditorija, salīdzinot ar oktobri, pieaugusi par 59 000 lietotājiem (+13 procenti). Tikmēr par 40 000 pieaudzis ziņu vietnes la.lv Real Users skaits (+6 procenti), bet par 39 000 lietotājiem – portāla skaties.lv apmeklējums (+6 procenti).

Līdera pozīcijas kopējās statistikas topā jeb datos par apmeklējumu no datoriem un mobilajām ierīcēm kopā novembrī saglabā ziņu portāls delfi.lv ar 844 000 Real Users (-27 000 lietotāju). Otrajā pozīcijā seko inbox.lv ar 740 000 lietotājiem novembrī (+10 000 lietotāju), bet Top 3 noslēdz tvnet.lv ar 721 000 Real Users (+500 lietotāju). Tāpat kā iepriekšējā mēnesī, arī novembrī uzrādot ievērojamu apmeklējuma pieaugumu par +30 000 lietotājiem, ceturto pozīciju ieņem sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv, ko novembrī apmeklējuši 676 000 Real Users, bet piektajā vietā ierindojas jauns.lv ar 641 000 Real Users (-3 000 lietotāju).

Vairākas no kopējās statistikas topa vietnēm uzrādījušas apmeklējuma kritumus. Par 38 000 lietotājiem samazinājies portāla bb.lv apmeklējums (-13 procenti), par 23 000 lietotājiem mazāk novembrī apmeklēja laika ziņu vietni gismeteo.lv (-11 procenti), bet likumdošanas vietnes likumi.lv auditorija novembrī sarukusi par 13 000 Real Users (-5 procenti). Jāatzīmē, ka novembrī pēc mēneša pārtraukuma kopējās statistikas topa 17. pozīcijā atgriezies vecāku portāls mammamuntetiem.lv ar 245 000 lietotājiem no visām ierīcēm kopā.

Apmeklējumi no datoriem

Pagājušajā mēnesī Real Users kritumu piedzīvojis nemainīgais datoru topa līderis Google, ko novembrī apmeklējuši par 53 000 mazāk lietotāju nekā oktobrī, sasniedzot 1 026 000 lietotājus no datoriem. Tāpat kā līdz šim otro pozīciju ieņem youtube.com ar 782 000 lietotājiem (+2 000 Real Users), bet Top 3 noslēdz facebook.com ar 693 000 lietotājiem, kas ir par 41 000 Real Users vairāk nekā iepriekšējā mēnesī. Ceturtajā pozīcijā ar 569 000 lietotājiem no datoriem ierindojas inbox.lv (-25 000 Real Users), bet piektā populārākā vietne pēc apmeklējuma no datoriem arī novembrī bija delfi.lv ar 549 000 lietotājiem (-9 000 Real Users).

Skaitliski lielāko lietotāju pieaugumu apmeklējumā no datoriem novembrī uzrādījusi interneta enciklopēdija wikipedia.org, kuras lietotāju skaits, salīdzinot ar oktobri, pieaudzis par 53 000. Tikmēr par 39 000 lietotājiem pieaugusi valsts pārvaldes pakalpojumu portāla latvija.lv auditorija, bet par 23 000 vairāk lietotāju novembrī apmeklēja vietni microsoft.com.

Lielāko auditorijas kritumu novembrī piedzīvojusi mācību platforma e-klase.lv, kuru novembrī apmeklēja par 54 000 mazāk lietotāju. Nelielus auditorijas kritumus no datoriem novembrī uzrādījušas arī vietnes ss.com

(-6 000 lietotāju) un portāls tvnet.lv (-5 000 Real Users). Jāatzīmē, ka pēc pārtraukuma datoru topa 18. pozīcijā atgriezusies iepirkšanās vietne aliexpress.com ar 266 000 lietotājiem, bet topu pametusi sociālā vietne instagram.com.

Apmeklējumi no mobilajām ierīcēm

Novembrī mobilā topa līderiem trešajā pozīcijā pievienojies sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv, kuru no mobilajām ierīcēm apmeklējuši 606 000 lietotāju, kas ir par 32 000 vairāk nekā oktobrī. Pirmo pozīciju kā ierasts saglabā delfi.lv ar 822 000 Real Users no mobilajām ierīcēm (-22 000 lietotāji), bet otro vietu ieņem portāls tvnet.lv ar 699 000 lietotājiem (+7 000 lietotāji). Apmainoties pozīcijām ar lsm.lv, ceturto pozīciju ieņem portāls jauns.lv ar 597 000 lasītājiem (-7 000 lietotāji), bet Top 5 noslēdz ziņu un izklaides portāls skaties.lv ar 574 000 lietotājiem (+21 000 Real Users).

Lielāko auditorijas pieaugumu no mobilajām ierīcēm novembrī uzrādījis cenu salīdzināšanas portāls salidzini.lv, kura apmeklējums pieaudzis par 40 000 lietotājiem. Tikmēr vecāku portāla mammamuntetiem.lv auditorija pieaugusi par 37 000 lietotājiem, kas ļāvis vietnei pakāpties mobilo ierīču topā par piecām pozīcijām uz 15. vietu. Jāatzīmē arī, ka par 31 000 vairāk lietotāju novembrī apmeklējuši portālus la.lv un santa.lv.

Tikmēr atsevišķas vietnes uzrādījušas apmeklējuma kritumus – par 27 000 lietotājiem novembrī sarukusi portāla bb.lv auditorija, bet par 16 000 Real Users mazāk novembrī apmeklēja vietni press.lv. Savukārt portālu lv.sputniknews.ru novembrī apmeklēja par 15 000 mazāk lietotāju, bet par 11 000 Real Users sarukusi sociālās vietnes vk.com auditorija. Jāatzīmē arī, ka novembrī mobilo ierīču topā atgriezusies ziņu vietne diena.lv ar 160 000 lietotājiem.
Dati par mediju grupām

Saskaņā ar gemiusAudience datiem par pētījumā iekļautajām mediju grupām, šī gada novembrī TVNET mediju grupa – dati par portāliem tvnet.lv (t.sk., receptes.lv), spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistika par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv aplikācijām – sasniegusi 880 000 un 59 procentus Latvijas interneta lietotāju no visām platformām – datoriem, mobilajiem telefoniem un planšetdatoriem – kopā. Tikmēr DELFI grupa – dati par delfi.lv, t.sk., calis.lv, atverskapi.lv, mansdraugs.lv, tavsdarzs.lv, vietni bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo aplikāciju – novembrī sasniegusi 57 procentus interneta lietotāju jeb 847 000 lietotāju no visām ierīcēm kopā.

Gan sasniedzamības, gan lietotāju skaita ziņā līdzīga ir statistika par TV3 un Rīgas Viļņi grupām. TV3 grupa, kura aptver datus par tv3play.skaties.lv, skaties.lv video un starfm.lv straumēšanu, kā arī tv3play.lv aplikāciju, novembrī sasniegusi 45 procentus Latvijas interneta lietotāju (667 000 Real users), bet Rīgas Viļņu grupa – 43 procentus jeb 641 000 lietotāju, kas apmeklējuši vietnes jauns.lv, t.sk., otkrito.lv jeb rus.jauns.lv, rigasvilni.lv, zurnali.lv, kā arī lietojuši jauns.lv straumēšanu. Mediju grupu topu noslēdz Mail.ru grupa, kuras vietnes mail.ru, ok.ru un vk.com pagājušajā mēnesī sasniedza 24 procentus interneta lietotāju jeb 361 000 Real Users no visām ierīcēm kopā.