Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Publiskots radio staciju tops pēc dienas auditorijas

Vislielāko dienas auditoriju sasniedzis Radio Skonto, kā arī Latvijas Radio 2 un Latvijas Radio 1!

Starptautiskais interneta pētījumu uzņēmums Gemius veicis aptauju par radio klausīšanās paradumiem Rīgā un Rīgas apkārtnē. Noskaidrots, ka vislielāko dienas auditoriju sasniedzis Radio Skonto, kā arī Latvijas Radio 2 un Latvijas Radio 1. Interneta lietotāji, kuri ģimenē runā latviešu valodā biežāk klausījušies Radio Skonto, taču krievu valodā runājošie – Radio Baltkom.

Veicot Latvijas interneta lietotāju aptauju Rīgā un Rīgas apkārtnē, Gemius noskaidroja, ka vislielāko dienas auditoriju sasniedzis Radio Skonto ar 22 procentiem. 14 procenti respondentu minēja, ka bija klausījušies Latvijas Radio 2, kam seko Latvijas Radio 1 ar 13 procentiem. Ceturtajā vietā ierindojas Radio SWH ar 12 procentiem, taču Top 5 noslēdz Radio Baltkom ar 11 procentiem.

Sestajā vietā ar 11 procentiem ir Star FM, taču 10 procenti respondentu klausījušies EHR jeb Eiropas Hitu Radio. Astotajā vietā ar 9 procentiem ir SWH Rock, kam seko Retro FM ar 9 procentiem, taču Top 10 noslēdz radio stacija SWH+ ar 7 procentiem.

Tie interneta lietotāji, kuri atzīmējuši, ka ģimenē runā latviešu valodā, visbiežāk norādījuši, ka klausījušies Radio Skonto (29 procenti), Latvijas Radio 2 (23 procenti) un Latvijas Radio 1 (21 procents). Ceturtajā vietā ir Radio SWH ar 19 procentiem, taču latviešu valodā runājošo Top 5 noslēdz radio stacija Star FM ar 16 procentiem.

Savukārt tie interneta lietotāji, kas ģimenē runā krievu valodā, visbiežāk klausījušies Radio Baltkom (22 procenti), kā arī tādas radio stacijas kā Retro FM (18 procenti) un SWH+ (13 procenti). Kā ceturto visbiežāk klausīto radio staciju šie respondenti norādījuši Radio Skonto (13 procenti), bet Top 5 noslēdz Lounge FM (12 procenti).

91 procents no visiem respondentiem klausās radio vismaz reizi nedēļā. Par galveno motivāciju, lai klausītos radio, interneta lietotāji atzinuši mūziku (86 procenti), ziņas (54 procenti), kā arī sarunas un diskusijas (34 procenti). Respondenti norādījuši, ka visbiežāk radio izvēlas klausīties automašīnās (68 procenti), mājās (47 procenti), kā arī darbā (37 procenti).

Komentāri