Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Sociālais tīkls “Facebook” samazinās lietotājiem redzamo uzņēmumu un mediju saturu

Vai uzņēmumiem nāksies daudz vairāk tērēt reklāmai?

Sociālais tīkls “Facebook” drīzumā plāno vērienīgas izmaiņas tajā, ko lietotāji pašlaik redz savos profilos jeb “news feed”.

Patlaban uzņēmums strādā pie tā, lai “Facebook” lietotāji daudz biežāk redzētu saturu, ar ko dalās draugi un ģimene, savukārt mazāk redzētu uzņēmumu un mediju veiktos ierakstus, kas nav reklāmas saturs.

Sociālā tikla dibinātājs Marks Cukerbergs paziņojis, ka “Facebook” saņēmis atsauksmes no lietotājiem, ka uzņēmumu un mediju radītais saturs pārblīvē lietotājiem redzamo saturu, samazinot iespēju redzēt draugu un tuvinieku ierakstus un intereses, līdz ar to pastāv risks, ka cilvēki arvien mazāk izmantos “Facebook”, toties šis pavadītais laiks tagad būšot krietni vērtīgāks.

“Ir pārāk daudz nenoteiktības saistībā ar “Facebook” ziņu plūsmu izmaiņu ekonomisko ietekmi,” pauž eksperti, norādot, ka šis būšot grūts laiks uzņēmumiem un medijiem, kuriem nākšoties ieguldīt papildu līdzekļus reklāmā.

Paredzams, ka izmaiņas ietekmēs gan uzņēmumus, gan medijus, jo to radītais saturs aizvien retāk sasniegs lietotājus. Jau tagad tiek prognozēts, ka tas neatstās uzņēmumiem citu izvēli kā vairāk tērēt reklāmai, kā rezultāta reklāmas cenas būtiski pieaugs.