Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Tesco” Valentīndienas kampaņā “groza randiņš” saved kopā vairākus pārus

Sociālajā eksperimentā savesti kopā pāri, balstoties uz viņu iepirkumu groza saturu

Lai palīdzētu Lielbritānijas lielveikalu ķēdei “Tesco” kļūt par cilvēku Valentīndienas galamērķi, globālā reklāmas aģentūra “BBH” izveidoja tiešsaistes kampaņu, kura pamatā ir sociālais eksperiments, kura mērķis ir iepazīstināt divus cilvēkus kā potenciālu pāri, analizējot viņu saturu iepirkumu grozos.

Daudziem uzņēmumiem Valentīndiena ir laiks, kad reklamēt piedāvājumus, kas paredzēti vienai cilvēku grupai – pāriem. Taču “Tesco” šogad izlēma uzrunāt visus cilvēkus, parādot, kā lielveikals var palīdzēt gan tiem, kuri ir attiecībās, piedāvājot smelties patiesi romantiskas idejas, kā arī otrai daļai cilvēku, kuri tikai meklē savu otro pusīti.

Divu minūšu reklāma apvieno pārī divus cilvēkus, pamatojoties vien uz viņu groza saturu, psihoterapeitei un ekspertei Reičelai Morisai izskatot cilvēku izvēlētas konkrētas preces un pēc tām ierosinot piemērotas saderības.

Aģentūra vienkāršiem cilvēkiem, nevis iepriekš izvēlētiem aktieriem, uzdeva jautājumu, ko viņi liktu savos iepirkumu grozos piektdienas vakaram mājās, ja nāktos iztērēt 20 eiro. Sākotnēji kampaņā piedalījās trīsdesmit divi cilvēki, tos vēlāk sadalot četrās grupās – jaunāki, vecāki, homoseksuāli vīrieši un homoseksuālas sievietes. Psihoterapeite izveidoja 16 pārus – četrus no katras grupas – potenciālajam randiņam.

Šīs tikšanās, kas redzamas zemāk pievienotajā klipā, ko jau drīz vien Facebook būs noskatījušies 10 miljoni cilvēku, tika nofilmētas “Tesco” veikalā – bez iepriekš uzrakstīta scenārija vai vairākām pārfilmēšanas reizēm. Visas video redzamo cilvēku reakcijas ir pilnīgi autentiskas un patiesas, tāpat kā pāra mijiedarbība vakariņu laikā.

“Tas viss bija balstīts ap divām atziņām – pirmo: tas, kas atrodas jūsu iepirkumu grozā, daudz ko pasaka par jums kā personību, un otro: jums ir lielāka iespēja atrast mīlestību lielveikalā nekā naktsklubā. Mēs vienkārši izstrādājām procesu, kā to pārbaudīt,” atklāja aģentūras pārstāve.

“Mēs vēlamies, lai skatītāji jūt, ka “Tesco” ir izrādījis drosmi un “glaudījis pret spalvu”, uzrunājot brīvo cilvēku auditoriju, nevis publicējot to pašu veco ziņapmaiņu ar pāriem”.

Reklāma ir redzama Youtube, Facebook, Twitter un citos tiešsaistes kanālos. Par to ir izteikušies jau neskaitāmi cilvēki – kā pāri, tā tie, kas vēl meklē savu otru pusīti, slavējot sociālo eksperimentu un veidojot ap to plašas diskusijas.

Foto: Fujoshi Bijou / https://www.flickr.com/photos/fujoshi/ / https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/