Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Uznirstošās reklāmas iegūst jaunu platformu

Arī tik kaitinošās uznirstošās reklāmas var kalpot par ļoti veiksmīgas kampaņas pamatu

Apdrošināšanas aģentūra Geico atstājusi treknu triepienu tiešsaistes mārketingā, izmainot sabiedrības uzskatu par uznirstošajām video-reklāmām.

Līdz šim Geico kapmaņa Unskippable (“Neizlaižamais”) saņēmusi Grnad Prix Kannu internacionālajā kreativitātes festivālā (Cannes Lions International Festival of Creativity) un mārketinga un mediju ziņu, analīzes un datu žurnāla Ad Age atzinības balvu kategorijā  “Gada kampaņa” (Ad Age’s first-ever Campaign of the Year award)

Unskipable izraisīja inovāciju citkārt neauglīgajā un garlaicīgajā pirms-reklāmu reklāmas biznesā, padarot  garlaicīgas ikdienas situācijas skatāmas un pat smieklīgas.

Kompānijas radošo sfēru vadītājs Nīls Viljaims (Neel Williams) atzina, ka “protams, mēs ikdienā pēc noteiktajām sekundēm izlaižam to reklāmu, ko varam izlaist, taču tā kā mēs mērķējām tieši uz šo kanālu, mēs pavisam noteikti izbaudījām to, ka varam gandrīz visu darīt nepareizi – pirmkārt, mēs radījām iespaidu, ka šī ir pirms-reklāmas reklāma, kas jau automātiski rada cilvēkos nepacietību. Otrkārt, idejiski visi klipi ir ;loti garlaicīgi, sadzīviski, pašsaprotami. Treškārt, kompānijas logo visos klipos bija pārspīlēti liels un uzmācīgs. Ceturtkārt, izmantotā mūzika bija “galīgi garām”. Un piektkārt, klipi vēstīja skatītājiem, ka “jūs variet izlaist šo reklāmu” (You can skip this add)”

Viljams piebilst, ka viņaprāt šis kampaņas labākā iezīme ir – tā demonstrē un pierāda, ka vienkārša ideja bieži vien nostrādā vislabāk.

Taču visiem ir skaidri zināms, ka “vienkārši” nemaz nav tik viegli kā sākumā varētu šķist. Veids Algers (Wade Alger), filmēšanas kompānijas Park Pictures režisors, kurš bija atbildīgs par Unskipable rezultātu, atzīst: “Šo reklāmu izveide bija īsts filmēšanas grupas varoņdarbs, jo bija nopietni jāfilmē tas, kas patiesībā bija konkrētu reklāmu veida izsmiekls”.

Foto: https://www.flickr.com/photos/wwarby/https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/