Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ziemassvētku mārketinga idejas, kas palīdzēs uzņēmumam palielināt pārdošanas apjomus un piesaistīt auditoriju

Kā šajos Ziemassvētkos izcelties konkurentu vidū, vienlaikus sasniedzot kampaņas mērķus?

Ziemassvētki ir lieliska iespēja radoši darboties mārketingā, lai palielinātu iesaistīšanos un pārdošanu vienā no gada noslogotākajiem laikiem. Šajā rakstā mēs aplūkosim dažādas Ziemassvētku mārketinga idejas, lai reklamētu jūsu biznesu un palīdzētu palielināt jūsu pārdošanas apjomus.

Tāpat kā jebkurai mārketinga darbībai, jums jau no paša sākuma ir jābūt skaidriem mērķiem, lai nodrošinātu maksimālus panākumus un vislabāko iespējamo ieguldījumu atdevi. Jūsu auditorija tiks bombardēta ar Ziemassvētku mārketinga ziņojumiem no citiem zīmoliem, tostarp jūsu konkurentiem, tāpēc jums ir jāpārliecinās, ka darāt kaut ko savādāku un izceļaties no pūļa.

Ar ko sākt?

Izvirziet savus mērķus un izvēlieties pareizo taktiku

Mēs visi zinām par mērķu noteikšanu precīzai panākumu mērīšanai, tāpēc mēs netērēsim pārāk daudz laika, lai izskaidrotu SMART mērķu pamatus! Šeit mēs pievērsīsimies taktikai un satura formātiem, kas palīdzēs jums sasniegt šos mērķus.

Attiecībā uz Ziemassvētku mārketinga mērķiem visās nozarēs ir daži kopīgi mērķi:

  • Pārdošanas veicināšana
  • Potenciālo pirkumu ģenerēšana
  • Tīmekļa trafika vadīšana
  • Lietotņu piesaistes palielināšana
  • Zīmola atpazīstamības veidošana

Mēs domājam, ka jūsu Ziemassvētku kampaņai ir vismaz viens no šiem kopīgajiem mērķiem, tāpēc jums ir jāzina, kādu taktiku piemērot, lai tos sasniegtu.

Izpētiet savu auditoriju un izveidojiet savu satura kalendāru

Tagad, kad jūsu stratēģija ir izklāstīta un jums ir priekšstats par to, kādam saturam pievērsīsities, ir pienācis laiks to visu izplānot un iekļaut redakcijas kalendārā. Pēdējais, ko vēlēsieties darīt, kad beidzot pienāk trakā steiga, ir satura rakstīšana. Lai jūsu Ziemassvētku kampaņa noritētu nevainojami, ļoti svarīga ir iepriekšēja plānošana.

Ziemassvētku atslēgvārdu un konkurentu izpēte

Ja sekojat līdzi atslēgvārdu izpētei, uzzināsiet, kuras ir lielākās iespējas mūžzaļajam saturam, kā arī visas jaunas iespējas saistībā ar Ziemassvētkiem raksturīgiem terminiem.

Ko dara jūsu konkurenti? Atskatieties uz to saturu un pagājušajos Ziemassvētkos izmantoto taktiku, lai redzētu, vai jums kaut kā netrūka. Ko viņi izdarīja labāk? Pierakstiet visu, ko pamanāt, un pievienojiet to savam plānam.

Laicīgi izpētot savus konkurentus un auditoriju, varat pamanīt visas iespējas izveidot unikālu saturu, kas labi rezonē ar jūsu auditoriju. Kad esat pamanījis iespējamās satura nepilnības un uzzinājis, kas visvairāk uzrunā jūsu auditoriju, esat labi sagatavots, lai sāktu veidot satura ietvaru un grafiku savai Ziemassvētku mārketinga kampaņai.

Neaizmirstiet par kampaņām pēc svētkiem

Kāpēc gan nepalielināt impulsu, izmantojot mini kampaņas, kas pārbauda jūsu piedāvāto Ziemassvētku satura stratēģiju un taktiku? Helovīns ir lielisks laiks, lai pārbaudītu ūdeņus — jūs to izmantojat arī kā iespēju vākt datus un pēc tam mudināt šos potenciālos klientus iepirkties pie jums Ziemassvētkos.

Ja plānojat atlaides un dāvanas Ziemassvētku gaidīšanas laikā, kāpēc gan nepievienot vēl vienu stimulu, piedāvājot konkurētspējīgu balvu izlozi pēc Ziemassvētkiem?

Tie ir tikai daži padomi, lai sāktu veidot stabilu Ziemassvētku satura plānu, kas reklamē jūsu biznesu un galu galā palielina pārdošanas apjomu!