Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Ziemassvētku mārketings vietnē TikTok: Populārākie risinājumi jūsu pārdošanas apjoma palielināšanai

Labākie risinājumi efektīvai Ziemassvētku mārketinga stratēģijai!

Vai jūs zināt, kā tirgot Ziemassvētkus vietnē TikTok? Video koplietošanas platforma satricina iepirkšanās sezonu, un ir ļoti svarīgi, lai jūsu satura stratēģija būtu pareiza. Svētku mārketings ir saistīts ar jūsu zīmola svētku potenciāla demonstrēšanu — tā ir lieliska iespēja veidot kopienas sajūtu un izplatīt zīmola prieku. Tā kā lietotnē jau ir pārņemtas populārākās atsauces un svētku filtri, tagad ir īstais laiks, lai nopietni uzsāktu Ziemassvētku mārketinga kampaņu.

Gan lielajiem zīmoliem, gan mazajiem uzņēmumiem Ziemassvētki ir viens no aizraujošākajiem laikiem e-komercijas kalendārā. Ikviens raksta vēlmju sarakstu vai meklē dāvanu ceļvežus. Tā ir lieliska iespēja palielināt pārdošanas apjomus pirms jaunā gada.

Zīmoliem, kas vēlas īstenot savas Ziemassvētku mārketinga stratēģijas, TikTok ir jābūt augstai prioritātei. Tas ir tāpēc, ka tā ir viena no visvairāk izmantotajām un visstraujāk augošajām sociālajām platformām. Tas ir arī jaunākās paaudzes iecienītākais sociālais tīkls — 97% no tiem izmanto sociālos medijus kā galveno iedvesmas avotu iepirkties.

Labākais veids, kā īstenot Ziemassvētku kampaņu visās sociālo mediju platformās, ir izmantot sava zīmola balsi visā sociālo mediju mārketingā. Tas jo īpaši attiecas uz TikTok, kur autentiskums ir atslēga pozitīvai saiknei ar lietotājiem.

Ir vērts noskaidrot, ko jūsu zīmols visvairāk vēlas sasniegt. Palielināts pārdošanas apjoms, labāka zīmola atpazīstamība vai piesaistītāka auditorija? Visas trīs? Ja esat padomājis par saviem Ziemassvētku mērķiem, ir daudz vieglāk atrast tos risinājumus, kas vislabāk atbilst jūsu zīmola klātbūtnei tiešsaistē.

Lūk, trīs vienkārši punkti, kas palīdzēs jums ātrāk sasniegt mērķus:

Aplūkojiet tendences

Ja paskatīsieties uz populārākajām atsaucēm, jūs atklāsiet, ka TikTok Ziemassvētki ir sākušies nopietni.

#ZiemassvētkuList2021 ir 7,8 miljoni skatījumu, un tas turpina pieaugt, savukārt tādi tagi kā #dāvana un #Ziemassvētki ir vairāk nekā divkāršojuši skatījumu skaitu no 2020. gada decembra (attiecīgi 12,7 miljardi un 46,3 miljardi).

Iekļaujot šīs atsauces savā Ziemassvētku mārketinga kampaņā, jūs iegūsiet savu zīmolu plašākas auditorijas priekšā.

Neaizmirstiet arī audio ierakstus savām kampaņu idejām!

TikTok mūzikas mārketings ir superzvaigžņu veidošanas iekārta, pateicoties melodiju tieksmei izplatīties platformā. Šajā gada laikā populārās melodijas noteikti piešķirs jūsu saturam svētku noskaņu.

Izmantojiet apmaksātas reklāmas un zīmola efektus

TikTok nodrošina virkni iespēju zīmoliem, kas vēlas reklamēt TikTok videoklipus, izmantojot maksas reklāmas. Viņu zīmola efekta papildinājumi ļauj novirzīt trafiku uz jūsu tīmekļa lapu vai tiešsaistes veikalu, izmantojot lietotnē vai pat kamerā ietverto aicinājumu uz darbību. Lielisks piemērs tam ir viņu darbs ar Pepsi Max, lai veicinātu izpratni pirms Ziemassvētkiem.

Tādi rīki kā TopView un Spark Ads ļauj vēl vienkāršāk reklamēt Ziemassvētku izpārdošanu — izvietojot saturu priekšā un centrā vai izceļot dabiskus jūsu produktu pieminējumus. Tas visus jūsu sociālo mediju ierakstus pārvietos uz lietotāju lapām, kas paredzētas jums.

Darbs ar influenceriem

TikTok ietekmētāja apstiprinājumam var būt milzīga ietekme uz jūsu mārketinga reklāmguvumu līmeni. Tas ir tāpēc, ka viņi vislabāk pārzina platformu un ir aprīkoti ar zināšanām, radošumu un savu auditoriju.

Iepriekšējās kampaņas ir guvušas milzīgus panākumus no ietekmētāju puses, kas iesaistījušies, lai reklamētu TikTok videoklipus zīmoliem.

Ziemassvētki ir ideāls laiks, lai veicinātu sakarus ar satura veidotājiem, kad viņi meklē veidus, kā izcelties starp svētku sociālo mediju rosību. Tās ir abpusēji izdevīgas attiecības!

Ja jaunākā paaudze ir jūsu mērķauditorija, TikTok ir sociālo mediju platforma, kas, visticamāk, palīdzēs jums sasniegsiet rezultātus un izveidot savienojumu ar klientiem.

Palieciet uzticīgi savam zīmolam un nebaidieties saistīt savus svētku mārketinga pasākumus ar visām attiecīgajām Ziemassvētku laika tendencēm.