Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

TV kanālu auditorijas 2016.gada jūnijā

Jūnijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 12 minūtēm vairāk nekā maijā.

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2016.gada jūnija TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,7% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls TV3 ar 9,5% skatīšanās laika daļu. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kuram veltīti 9,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālam LNT veltīti 8,4%, kanālam NTV Mir Baltic – 8%, kanālam LTV7 – 4,5%, kanālam REN TV Baltic – 3,4% un kanālam 3+ – 2,8% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanāla TV6 skatīšanās laika daļa bija 2,4% un kanāla RīgaTV 24 – 1,2%. Savukārt kanāliem CTC Baltija, Kanāls 2 un Nickelodeon katram veltīti 0,7% no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālu FOX, Fox Life un Re:TV katra skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanālu Kidzone TV, National Geographic Channel un STV katra skatīšanās laika daļa – 0,4%. Kanāliem 1BM, 360TV, Sony Channel un Sportacentrs.com TV katram veltīti 0,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam Sony Turbo veltīts 0,1%, TV skatīšanai ar nobīdi laikā veltīti 6% un visai pārējai TV skatīšanai – 29,2% no kopējā TV skatīšanās laika.

Lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums jūnijā bija kanālam LTV7, kas saistīts ar šajā kanālā pārraidītajām Eiropas meistarsacīkšu spēlēm futbolā, norāda TNS Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters.

Jūnijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 4 stundas un 27 minūtes dienā, kas bija par 12 minūtēm vairāk nekā maijā.

Foto: https://www.flickr.com/photos/cindyfunk/829735126/U / https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/