Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Apakšveļas zīmols veido kampaņu ārpus seksualitātes stereotipu rāmjiem

Zīmols Curvy Kate nekad savās reklāmās nav izmantojis profesionālas modeles, priekšroku dodot vienkāršām sievietēm, kuras arī ikdienā nēsā šī zīmola apakšveļu.

Britu apakšveļas ražotājs Curvy Kate līdzās ar citiem zīmoliem ir atteicies no stereotipiskiem skaistuma uzskatiem un šo stereotipu kultivēšanas reklāmā. Curvy Kate kopā ar Aerie un citiem zīmoliem ir iesaistījušies kustībā #TheNewSexy, kura paplašina seksualitātes standartus un runā par to, ka sievietei nav jābūt topmodeles augumam, lai viņa izskatītos seksuāli pievilcīga.

Par reklāmas video modelēm kļuva sievietes ar dažnedažādām auguma aprisēm, arī kāda transseksuāla persona, sieviete bez galvas apmatojuma un sieviete, kura atveseļojusies pēc anoreksijas.

Patiesībā zīmols Curvy Kate vēl nekad savās reklāmās nav izmantojis profesionālas modeles, priekšroku dodot vienkāršām sievietēm, kuras arī ikdienā nēsā šī zīmola apakšveļu.

“Mēs ļoti labi apzināmies to, ka mūsu klientēm ir dažādas un atšķirīgas figūras, tāpēc arī savās reklāmās necenšamies izmantot meitenes ar modes namu klasiskajām figūrām 90-60-90. Vēlamies, lai mūsu klientes spētu viegli asociēties ar tām sievietēm, kuras piedalās jauno kolekciju fotosesijās,” stāsta Curvy Kate mārketinga nodaļas vadītāja.

Jaunās kampaņas ietvaros tapa arī fotosesijas dalībnieču personīgo dzīvesstāstu apraksti, kuri tika publicēti zīmola blogā: http://www.curvykate.com/blog/.

Foto: http://www.curvykate.com/blog/thenewsexy-the-fearlessly-diverse-campaign/