
Atpazīstamākais saldumu zīmols Latvijā – Laima šī mēneša sākumā uzsācis jaunu mārketinga kampaņu Īstais brīdis rīkoties ir tagad, lai atbalstītu savu jauno produktu līniju ar nosaukumu Tagad.
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Atpazīstamākais saldumu zīmols Latvijā – Laima šī mēneša sākumā uzsācis jaunu mārketinga kampaņu Īstais brīdis rīkoties ir tagad, lai atbalstītu savu jauno produktu līniju ar nosaukumu Tagad.
Comments are off
Pasaulē lielākais pārtikas uzņēmums Nestle vienojies ar kosmētikas kompāniju Guthy-Renker par kopuzņēmuma izveidi. Sīkāka informācija par projektu izpausta netiek, bet zināms, ka jaunā uzņēmuma lielākā daļa nonāks Nestle īpašumā. Guthy-Renker nodarbojas ar kosmētikas ražošanu, tostarp uzņēmuma portfelī ietilpst viens no vislabāk pārdotajiem zīmoliem – Proactiv. Eksperti norāda, ka Nestle jau sen ir ieinteresēta sadarbībā ar […]
Birkas:Guthy-Renker, Nestle, sadarbība, zīmols
Comments are off
Alus ražotājs Carlsberg Londonas centrā radījis īstenu šokolādes bāru. Neparastā vides objekta celtniecībā tika ieguldīta tonna saldumu. Zīmols norāda, ka šīs akcijas mērķis ir sasniegt to auditoriju, kuru nav iespējams uzrunāt ar TV kampaņu starpniecību. Turklāt ražotājs vēlas uzrunāt tieši jauniešus, kuri spēj patiesi novērtēt radošu un pat pārsteidzošu pieeju mārketinga aktivitātēm. “Mēs nepārtraukti meklējam arvien […]
Birkas:Carlsberg, mārketings, publicitāte, reklāma, vides reklāma
Comments are off
Modes zīmols Victoria’s Secret pēc kritikas par pārspīlēti idealizētu modeļu attēlošanu apakšveļas reklāmas plakātos, radikāli izmainījis savu nostāju un pievērsies dabiskākai reklāmai. Pēdējās zīmola mājaslapā publicētajās fotogrāfijās modeles attēlotas dabiskā veidolā, izbēgot uzkrītošu fotogrāfiju apstrādi ar foto apstrādes programmām. Victoria’s Secret saskārās ar kritiku pagājušā gada beigās, pēc tam, kad sociālā portāla Facebook lietotāji konstatēja […]
Comments are off
Sociālais tīkls Pinterest uzsāk pilnvērtīgu video reklāmas raidīšanu. Video tiks atskaņoti automātiski, lapas apmeklētājam nonākot pie konkrētās video reklāmas. Pilna formāta video reklāma ir loģisks turpinājums aizvadītā gada maijā uzsāktajai animāciju pārraidei. Cinematic Pin jeb kinematogrāfiskā animācija uzsāka kustību tikai tad, kad lietotājs pārskatīja laika joslu un, apstājoties kustībai, arī animācijas pārraide tika pārtraukta, pārvēršoties statiskā attēlā. Turpināt satura […]
Comments are off
Auto zīmols Jeep sadarbībā ar reklāmas aģentūru Leo Burnett Moscow pārsteidza maskaviešus ar savu radošo kampaņu Skaistums dubļos, kas ļāva šī zīmola auto īpašniekiem ieraudzīs savus netīros auto unikālā veidolā. Pēc radošās komandas sacītā, šīs kampaņas mērķis bija parādīt zīmola Jeep atbalstītājiem, ka skaistums var būt dažāds. Jeep skaistums, kas slēpjas dubļos, simbolizē jaunu galamērķu un neatklātu […]
Birkas:Jeep, mārketinga kampaņa, mārketings, Maskava
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
„Pastāvēs, kas pārvērtīsies!” – ikviens latvietis zina tautas dižgara Raiņa izteikto atziņu, bet vai to var attiecināt arī uz zīmola identitāti? Zināms, ka katrs zīmols stratēģiski strādā pie sava tēla izveides, meklējot īpašo, atšķirīgo, kā arī izvēlētos tos izteiksmes līdzekļus un komunikācijas kanālus, kas visefektīvāk uzrunā zīmola mērķauditoriju. Kompānija ar bagātīgu vēsturi un izkoptām tradīcijām patērētājam […]