Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

E-pasta mārketings – iespēja uzturēt saikni ar klientiem

E-pasta mārketings ir ilgtermiņa komunikācijas kanāls!

Lai arī vairums zīmolu mūsdienās ir izvēlējušies koncentrēties uz digitālo un sociālo mārketingu, uzmanības centrā aizvien ir arī pārbaudīta vērtība – e-pasts. E-pasta mārketingu šodien izmanto ļoti liels skaits uzņēmumu, tādējādi ne tikai piesaistot klientus, bet arī palielinot lojalitāti zīmolam. Prakse rāda, ka e-pasta mārketings piesaista jaunus klientus efektīvāk nekā “Facebook” vai “Twitter”. Koncentrējot mārketinga centienus uz e-pastu, zīmoli var veidot spēcīgu klientu pieredzi un izmantot to kā pamatu arī citiem mārketinga kanāliem. Prasmīgi izmantojot e-pasta mārketingu iespējams ne tikai vairot klientu lojalitāti, popularizēt uzņēmuma zīmolu, bet sniegt papildu pievienoto vērtību arī piedāvātajiem pakalpojumiem un produktiem.

Viens no e-pasta lielākajiem ieguvumiem ir tas, ka neviens kanāls nepieder mārketinga kanālam. Atšķirībā no citām reklāmu izvietošanas platformām, kas pieder gan sociālajiem tīkliem, gan meklētājprogrammām, e-pasts ir pats par sevi. Lai gan digitālā mārketinga kanālos ir pieprasīts, lai zīmoli ievērotu noteiktus noteikumus, piemēram, vārdu skaitu un attēlu saturu, e-pasts ir vieglāk veidojams, ļaujot uzņēmumiem veidot pilnīgi unikālas kampaņas, tai skaitā izveidot profesionāli noformētu e-pasta dizainu.

E-pasta mārketings lieliski palīdz paplašināt auditoriju, saistot tos ar savu sociālo mediju profiliem un īpašiem paziņojumiem.

Protams, ir daudz noteikumu, kas veido lielisku e-pasta mārketinga ziņojumu, taču e-pasts pats lieliski pielāgojas jaunākajām tendencēm un tad, ja runa ir par biznesa vajadzību apmierināšanu. Tā kā uzņēmumi nemaksā par klikšķi, atverot e-pastu, zīmoli var nosūtīt e-pastu pēc saviem ieskatiem, lai paziņotu klientiem jaunus un svarīgus notikumus. E-pasts ne tikai uzlabo klientu pieredzi, bet ir arī uzticama izvēle, kad runa ir par nepārtrauktību.

Papildus elastīgumam un veiklībai vēl viens e-pasta ieguvums ir tas, ka e-pasts var nodrošināt automatizāciju – e-pasts ir iespēja automātiski nosūtīt vēstules, atbildot uz klientu darbībām. Šādos sūtījumos ietilpst: reģistrācijas apstiprinājuma vēstule, sveicienu sērija, atteikta groza vēstule, pasūtījuma apstiprinājums, atkārtotas aktivizēšanas vēstules. Dinamiskā satura e-pasti uzrunā e-pasta saņēmēju ar viņam pielāgoto informāciju. Tādā veidā jūs varat samazināt izmaksas un koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem.

Jāņem vērā gan tas, ka e-pasta mārketings ir ilgtermiņa komunikācijas kanāls ar klientiem, tāpēc ieguvēji ir tie uzņēmumi, kas ar patērētāju veido attiecības, nevis masveidā sūta tikai reklāmas.

Komentāri