Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Līdz ar “Amazon” ienākšanu mazumtirdzniecības tirgū, lielveikali spiesti pārskatīt savu e- komerciju

"Amazon" ienākšana pārtikas mazumtirdzniecības tirgū nozīmē pārmaiņas pārtikas nozarē

ASV starptautiskais mazumtirdzniecības tiešsaistes uzņēmums “Amazon” virzās uz preču mazumtirdzniecības tirgu, izmantojot savas partnerattiecības ar tiešsaistes mazumtirdzniecības kompāniju “Morrisons”. Tiek pieļauts, ka jaunās partnerattiecības savu biznesa stratēģiju liks pārskatīt arī lielveikaliem.

Lielbritānijas kompānija “Morrisons” pirmdien, 29. februārī, parakstīja sadarbību ar tiešsaistes mazumtirdzniecības preču gigantu “Amazon”, sniedzot iespēju uzņēmuma klientiem iegādāties svaigu un saldētu pārtiku. Jāatzīmē, ka tā ir pirmā reize, kad ASV tiešsaistes mazumtirgotājs ir uzsācis sadarbību ar vienu no Lielbritānijas “lielā četrinieka” lielveikaliem.

“Amazon” ir brīva izvēlēties kādus produktus tās pārdod un par kādu cenu – drīzumā uzņēmums publiskos pilnu sarakstu ar pieejamiem produktiem, bet zināms, ka to sastāvā noteikti būs apelsīnu sula, zupa un spageti. Klienti varēs iegādāties “Morrisons” produktus kā daļu no plašā “Amazon” piedāvājuma.

“Mūsu svaigās pārtikas pieredze ar “Amazon” tiešsaistes un loģistikas spējām ir pārliecinoša kombinācija,” uzskata “Morrisons” izpilddirektors Deivids Potts. Viņš cer, ka sadarbība ar “Amazon” attīstīties un abu partnerība nākamajos mēnešos augs.

Turklāt, “Amazon” ir lieliska reputācija – kompānija ir pazīstama ar ātru piegādi un patērētāju uzticību. Eksperti uzskata, ka šī vienošanās nozīmē lielas izmaiņas, kas zināmā mēra ietekmēs mazumtirdzniecības nozari un liks tai attīstīties.

No mazumtirgotāju viedokļa līdz ar “Morrisons” un “Amazon” sadarbību jūtams konkurences spiediens. “Amazon” ienākšana pārtikas mazumtirdzniecības tirgū varētu izdarīt spiedienu uz citiem lielveikaliem, liekot tiem pastiprināt savu e- komercijas spēli. Tiek pieļauts, ka “Amazon” pakalpojumi patērētājiem radīs mazāku vēlmi tērēt laiku lielveikalos.

Citas pārtikas preču kompānijas, tai skaitā “Asda”, “Sainsbury” un
Ocado”, varētu būt spiestas pārskatīt savas piegādes iespējas, ja viņi vēlas konkurēt ar “Amazon” uzņēmējdarbību. Galu galā pārtikas preču piegādātājiem būs jāatrod līdzsvars starp tiešsaistes un bezsaistes vidi. Jaunas partnerattiecības var izrādīties vilinošas pārtikas preču tirgotājiem, kā veids, lai paplašinātu savu tiešsaistes piedāvājumu.

Foto:Unplash/https://pixabay.com/en/users/Unsplash-242387//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/