Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Marks & Spencer Ziemassvētku reklāma atzīta par gada efektīvāko kampaņu

Marks & Spencer lācēnu Padingtonu pārvērš īstā varonī!

Mārketinga eksperti un reklāmas kritiķi ir nosaukuši šī gada efektīvāko reklāmu un tā ir Marks & Spencer reklāma, kurā pazīstais lācēns Padingtons kļūst par īstu Ziemassvētku varoni, jo pavisam netīšām aptur ļaunā zagļa vēlmi ielauzties kādā mājā.

Brīdī, kad uzņēmumi cīnās par savu spilgtāko veikumu Ziemassvētku laikā, Marks un Spencer apsteidz konkurentus un paraksta līgumu, kas ļauj populāro tēlu lāci Padingtonu izmantot savā īsfilmā.

Reklāma atainots zaglis, kuru attēlo aktieris Marks Bentons, kas izkrīt no kamanām uz kādas mājas jumta. Lai noskaidrotu, kas izraisīja troksni, lācis Padingtons atver logu un trāpa ar to šķietamajam Ziemassvētku vecītim, kas nogāžas no kājām.

Noticot zagļa sarkanajam tērpam un ieraugot maisu pilnu ar dāvanām, lācēns paziņo, ka zina, kur atrodas visi bērni, kuriem paredzētas dāvanas un nolemj tās iznēsāt.

Zaglis ir satraukts un saprot, ka viņa Ziemassvētku neģēlība cietusi neveiksmi, bet lācis neļauj atslābt, un saka: „Mums ir vairāk dāvanu kā domāju, būs jāņem talkā kamanas!” un, domājot, ka tās ir īstas, ielec dekoratīvajās kamanās, kas bija novietotas uz kādas mājas jumta.

Brīnumainā kārtā ar koka ziemeļbriežiem abi nonāk pie visām mājām, kur iepriekš ciemojies zaglis, un dāvanas noliek atpakaļ vietā.

Reklāmas beigās Padingtons pasauc zagli pie loga un liek paskatīties, cik bērni ir laimīgi par saņemtajām dāvanām un meitenīti, kas ir sajūsmā, ka saņēmusi to ko vēlējās – supervaroņa tērpu, zaglis, to redzot, izplūst asarās.

Noslēgumā lācēns izvelk no cepures marmelāžu sviestmaizi, pasniedz to aizkustinātajam zaglim un novēl priecīgus Ziemassvētkus.