Satura mārketings ir biznesa nākotne – saturs ir tas, kas savieno patērētāju vajadzības un vēlmes ar zīmolu. Saturam ir iespēja pastāstīt zīmola stāstu, izcelt tā vērtības un personību, parādīt kompetenci un īsumā atklāt, kāpēc jūsu zīmolam ir nozīme.
Tiek uzskatīts, ka satura mārketings ļoti drīz kļūs par galveno interneta mārketinga attīstības ceļu.
Satura mārketings ir tirgzinības taktika, kas koncentrējas uz satura radīšanu un izplatīšanu internetā. Galvenais satura mārketinga rīks ir informācija un tikai informācija. Bet svarīgs papildinājums – kvalitatīva informācija. Satura mārketinga mērķis ir piesaistīt cilvēku uzmanību, veicināt savas preces noietu un mudināt patērētājus sasniegt savus finanšu mērķus.
Vai jūs domājat, ka jums ir labas cenas? Bet jūsu klients par to nezina? Vai jūs domājat, ka jums ir reālas konkurences priekšrocības? Bet jūsu klients par to pat nezina? Vai jūs domājat, ka jūsu produkti un pakalpojumi ir labākie tirgū? Bet jūsu klientam pat nav aizdomas par viņu esamību? Viss, ko jūsu klients meklē internetā, ir informācija.
Pareizi pasniegta informācija, kas izplatīta pa nepieciešamajiem kanāliem, ir satura mārketinga būtība.
Galvenie satura mārketinga ieguvumi ir acīmredzami:
– Netieša pārdošana, izmantojot saturu, kuru pieprasa jūsu auditorija;
– Satura mārketings nedarbojas tieši jūsu zīmolam, bet padara to atpazīstamu;
– Zīmola reklamēšanai ir nepieciešams mazāks budžets nekā izmantojot klasiskās reklāmas metodes;
– Pozīcijas meklētājprogrammu rezultātos uzlabojas;
– Satura mārketings nozīmē pastāvīgu jauno materiālu skaita pieaugumu vietnē, kas nozīmē, ka reklamēto pieprasījumu skaits palielinās;
– Tiek nostiprināta jūsu uzņēmuma vai zīmola autoritāte, augstas kvalitātes satura izveidošana padarīs jūs par ekspertu gan patērētāju, gan konkurentu acīs;
– Satura mārketings ir dabisks. Tas nav meklētājprogrammu rezultātu spiediens, izmantojot SEO saites. Tātad ilgtermiņā tieši tas būs pieprasīts meklētājprogrammās;
– Satura mārketings rada uzticību, uzticamību, kas, savukārt, iznīcina klienta “pretestību”.
Runājot par satura mārketingu, tā mērķis faktiski nav preču pārdošana, bet gan attiecību veidošana ar klientu.
Satura mērķis palīdz veidot uzticību starp patērētāju un uzņēmumu, jo klientu pieredzes stāsti ir viens no uzticamākajiem avotiem mārketinga komunikācijā.