Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Adidas piesaista slavenas atlētes jaunai kampaņai

Personalizēts saturs, atpazīstamas sejas un precīzi izvēlēts laiks kampaņas uzsākšanai - veiksmīgs kokteilis pārliecinošam rezultātam

Multinacionālais sporta apģērbu un ekipējuma ražotājs – vācu kompānija Adidas “jaudīgi” iesākuši 2016.gadu un, kā atbildes reakciju lielākajam konkurentam Nike (lasi par Nike kampaņu šeit), nupat izlaiduši kampaņu – daudzsēriju īsfilmu formā ar nosaukumu “I`m here to create” (Esmu šeit, lai radītu), kurā vairākas sabiedrībā atpazīstamas sieviešu kārtas atlētes parāda, kā piešķir radošumu savām ikdienas sportiskajām aktivitātēm.

Kampaņā piedalās tādas atpazīstamas sievietes kā globālā tenisa ikona Karolīna Vozņacka (Caroline Wozniacki), supermodele Kārlija Klosa (Karlie Kloss) Sieviešu Nacionālās basketbola asociācijas (WNBA) superzvaigzne Kendisa Parkere (Candace Parker), ielu vingrotāja Robina Arzone (Robin Arzon), fitnesa māksliniece Nikola Vinhofere (Nicole Winhoffer) u.c.

Katras īsfilmas pamatā ir saturs, kas iegūts no konkrētās sievietes tiešsaistes sociālās tīklošanās vietnes Instagarm – tajā zvaigznes redzamas izpildot sev raksturīgās fiziskās aktivitātes, parādot grūtības un šķēršļus, ar kurām saskaras un uzvaras garšu, kas ir dabiski seko, ieguldot smagu darbu vairāku gadu garumā.

Kampaņas izdošanai vairāk nekā 50 valstīs izvēlēts īpaši izdevīgs laiks – skatījumu reitingu virsotne – tādu sporta un kultūras balvu kā UEFA, Grammy, BRIT un Oskars sezona.

Šobrīd kampaņa ir sākusies arī Latvijā.

Visas tās līdz šim iznākušās sērijas apskatāmas zemāk:

Foto: https://www.flickr.com/photos/flavouz/1270849023/in/https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/