Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Apdrošināšanas kompānija Geico asprātīgā veidā atklāj savas priekšrocības

Kampaņa It's What You Do (Tas, ko tu dari)

Turpinot kampaņu It’s What You Do (Tas, ko tu dari), apdrošināšanas kompānija Geico savā jaunajā reklāmas vedeo piedāvā elpu aizraujošu pakaļdzīšanās ainu, kas tiek pārtraukta vissvarīgākajā mirklī. Galants un bezbailīgs spiegs, kas bēg no “sliktajiem puišiem”, uzlecot uz debesskrāpja jumta, saņem negaidītu zvanu, un, skatītājiem par pārsteigumu, zvanītāja ir viņa māte.

Drošsirdīgā varoņa tēls vēl vairāk sarūk mirklī, kad mamma sāk stāstīt par vāverēm, kas atgriezušās mājas bēniņos un iztaujāt dēlu par to, kur viņš šobrīd atrodas un kādēļ apkārt ir tik skaļi.

Reklāmas nobeigumā aizkadra balss atklāj šī neparastā stāsta esenci, sakot: “Ja tu esi mamma, tu vienmēr zvani visnepiemērotākajā brīdī. Tas ir tas, ko tu dari. Ja tu vēlies ietaupīt 15 % vai vairāk, iegādājoties auto apdrošināšanu, pārej uz Geico. Tas ir tas, kas jādara tev”.

Šis reklāmas video ir asprātīga spēle ar frāzēm, kas atsaucas arī uz sabiedrībā pieņemtiem stereptipiem.