Pagājušajā mēnesī skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm uzrādījusi vietne santa.lv, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma Gemius publicētais Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu TOP 20. Tikmēr hokeja un Eirovīzijas mēnesī kopējās statistikas topā uz ceturto pozīciju pakāpies portāls lsm.lv, kas ievērojamus auditorijas pieaugumus uzrādījis arī apmeklējumā […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
3 veidi, kā paplašināt mārketinga kanālus
Comments are off
Mārketings ir māksla. Protams, mūsdienu mārketingam ir zinātniski elementi, jo neapšaubāmi, ka datiem un analīzei ir nozīme, bet galu galā mārketinga speciālistiem ir jāveido stratēģijas, jāīsteno taktikas un jāizvēlas instrumenti, ar kuriem sasniegt mērķus. Tas nozīmē, ka arī mārketingam vienmēr ir jāattīstās, jāpielāgojas un jāaug. Lūk, trīs vērtīgi padomi, kā paplašināt mārketinga kanālus: Paplašiniet savus […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Ko ikviens savam mārketingam var mācīties no Eirovīzijas?
Comments are off
Nesen aizvadīts kārtējais starptautiskā Eirovīzijas konkursa fināls, kur šoreiz uzvaras laurus plūca Ukrainas “Kalush Orchestra’’ ar dziesmu “Stefania”. Vienlaikus šis bija jau sestais gads kopš Eirovīzijas finālā nepiedalījās Latvija. Tajā pašā laikā tas aizvien bija skatīts un apspriests notikums arī mūsu valstī , kas nozīmē, ka Eirovīzija joprojām ir populārs konkurss par spīti kritikai, ko […]
-
Globālais straumēšanas gigants “Netflix” pirmo reizi vēsturē fiksējis abonentu skaita kritumu. Lielu iespaidu uz to atstājis arī Ukrainā notiekošais karš, proti, atsakoties no Krievijas tirgus, “Netflix” zaudējis aptuveni 700 000 abonentu. “Netflix” attīstība bijusi strauja un fenomenālus panākumus piedzīvojuši tādi “Netflix” projekti kā “Squid games”, “Stranger Things” un “Bridgerton”. Daudzu gadu laikā platforma augusi un […]
Birkas:Disney+, mārketings, Netflix, reklāma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
LIELDIENAS! Vienkāršas, bet trāpīgas mārketinga idejas šiem svētkiem
Comments are off
Straujiem soļiem tuvojas Lieldienas, un šis neapšaubāmi ir pēdējais brīdis nākt klajā ar mārketinga idejām, kas reklamēs jūsu produktus un palīdzēs jums sazināties ar klientiem. Lieldienas – tie ir vēl vieni svētki ar iespēju palielināt pārdošanas apjomu un veicināt zīmola atpazīstamību. Lūk, dažas svētku idejas, kas būs pietiekami vienkāršas, lai tās īstenotu ikviens uzņēmums: Lieldienu […]
Birkas:Alberta Uzņēmuma grupa, Alberts Jodis, iepirkšanās, ietekmētāju mārketings, Instagram, kā sasniegt klientus, klienti, klientu apkalpošana, klientu piesaiste, komanda, konkurence, Lieldienas, mārketinga iespējas, mārketinga izdevumi, mārketinga saturs, mārketinga stratēģija, mārketings, pārdošana, pasākumi, pasākumu rīkošana, personalizācija, reklāma, reklāmas iespējas, SEO, SMS mārketings, sociālie mediji, tehnoloģijas, tendences, tirdzniecība internetā
-
Iespējams jūs nekad neesat dzirdējis par ķīniešu apģērbu veikalu “Shein”, kas ir lēts, moderns tiešsaistes mazumtirgotājs, taču tas arī viens no visstraujāk augošajiem Ķīnas uzņēmumiem pasaulē, kas ir spējis ielauzties arī ASV tirgū un uzvarēt tajā neraugoties uz “tirdzniecības karu” starp valstīm. Gadu gaitā uzņēmums no neliela veikala, kas pārdod kāzu kleitas, izauga par e-komercijas […]
-
Latvijā ienāks straumēšanas pakalpojums “Disney+”
Comments are off
Šovasar Latvijā darbību uzsāks video straumēšanas serviss “Disney+”. “Disney+” šovasar sāks darbu pavisam 42 valstīs, tostarp Latvijā, kur tas sāks strādāt šī gada 14. jūnijā. Mēnesī pakalpojums izmaksās 7,99 eiro, savukārt gada abonementa cena būs 79,90 eiro. Jāatzīmē, ka “Disney+” ir viena no centrālajām straumēšanas platformām pasaulē un ir gluži tikpat populārā kā “Netflix”. Abonenti […]