Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Google testē jauno DoubleClick tehnoloģiju

Programmējamā vides reklāma

Savā oficiālajā blogā interneta tehnoloģiju kompānija “Google” ziņo par jaunizstrādāto DoubleClick tehnoloģiju programmējamai premium vides reklāmai.

Uzņēmuma radītā tehnoloģija automātiski izvēlas un nodrošina reklāmas no miljoniem mājas lapu, atspoguļojot tās uz vides ekrāniem. DoubleClick tehnoloģija izmanto apkopotos datus reālā laikā – tostarp laika apstākļus, auditoriju, informāciju par vietējiem pasākumiem, lai izvēlētos, kuras reklāmas un kad rādīt, un kurš no ekrāniem tām būtu piemērotākais. Šīs tehnoloģijas būtība ir rādīt garāmgājējiem vissvarīgākos paziņojumus, kas ir atbilstoši konkrētai vietai un laikam. Ja ziņojums nav nozīmīgs, DoubleClick to neatspoguļo vispār.

Jaunās automatizētās sistēmas testēšana oktobrī norisinājās Londonā, kur reklāmas tika pārraidītas premium ekrānos sabiedriskajā transportā, uz ceļiem, kā arī Lielbritānijas pilsētu centros.

Citi reklāmas uzņēmumi ir jau testējuši līdzīgu tehnoloģiju, bet šis pētījums ir īpašs ar milzīgo interneta pārlūkprogrammu sasniedzamību.

Šī tehnoloģija varētu nozīmēt to, ka kādu dienu, ejot pa ielu, “Google” jums varētu atspoguļot tās reklāmas, ko bieži mēdzat redzēt savā interneta pārlūkā mājās, taču šobrīd DoubleClick ir tikai koncepta stadijā.

Foto: Danny Thompson /https://www.flickr.com/photos/dthompson7//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/