Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Facebook ievieš jaunu reklāmas opciju, lai sasniegtu lietotājus jaunattīstības tirgos

Jauns reklāmas veids - slaidrāde

No visiem cilvēkiem pasaulē, kas izmanto internetu, aptuveni puse no viņiem jeb gandrīz 1,5 miljardi ir reģistrējušies sociālajā portāla “Facebook”. Priekš “Facebook” galvenais jautājums ir tas, kā portāls un tā reklāmdevēji sasniegs nākamos miljards cilvēkus, kas sociālajā medijā reģistrēsies pirmo reizi, lielākoties tikai mobilajos tālruņos un bieži vien ar lēnāko 2G interneta savienojumu.

Lai palīdzētu inženieriem un darbiniekiem uzlabot savu produktu, kas strādātu visās ierīcēs un savienojumos, uzņēmums nesen uzsāka iniciatīvu, ko sauc par 2G otrdienām, dodot dalībniekiem izpratni par to, kā ir izmantot “Facebook” telefonos, kuros ir pieejams tikai 2G savienojums.

Tagad uzņēmums piedāvā jaunu reklāmas veidu, ko tirgotāji var izmantot, lai sasniegtu lietotājus jaunattīstības tirgos ar lēnāku savienojumu. Nosaukta par “slaidrādi”, jaunā reklāmas veida būtība ir virkne ar nekustīgiem attēliem, ko izvēlas tirgotājs – tās var būt fotogrāfijas vai izgriezumi no video. Šāda opcija izveidota, lai labi pasniegtu reklāmu, kad video to nevar izdarīt. Reklāmdevēji var augšupielādēt trīs līdz septiņas fotogrāfijas, lai izveidotu līdz 15 sekundēm ilgu slaidrādi.

“Facebook” produktu menedžere norādīja, ka lai gan tiešsaistē strauji attīstās video, ar to ir problēmas – video var dārgi izmaksāt mazajiem uzņēmumiem un cilvēkiem ar mainīgu interneta pieslēgumu, mēģinot ielādēt video mobilajā ierīcē, kas var būt miglains. “Facebook” jauno reklāmas opciju “slaidrāde” viņa aprakstīja kā “vieglu” video formātu, kas ļauj tirgotājiem sasniegt patērētājus ar visiem savienojumiem. Tādi tirgotāji kā “Coca-Cola” un “Netflix” jau formātu ir testējuši, un tajā viņu reklāmas jau ir pieejams visā pasaulē.

Lai gan pie “slaidrādes” nav pieejams teksta un audio pavadījums, tas, iespējams, sekos jau pavisam drīz.

Jaunais reklāmas veids tika ieviests pēc tam, kad “Facebook” mēģina palielināt savus ienākumus no valstīm ārpus ASV, it īpaši no Indijas, Indonēzijas un Kenijas. Uzņēmums ir aktīvi strādājis, lai nodrošinātu brīvu interneta piekļuvi (un “Facebook” pieejamību) uz jaunattīstības valstīm. Pavisam nesen “Facebook” sadarbojās ar Francijas satelītu operatoru “Eutelsat”, lai nodrošinātu interneta piekļuvi Subsahāras Āfrikas valstīm.

Autors: Maureen Morrison/ http://adage.com/author/maureen-morrison/2441
Foto: mkhmarketing/https://www.flickr.com/photos/mkhmarketing//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/