Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“Marvel” iegulda milzīgus līdzekļus filmas “Atriebēji: Noslēgums” mārketinga kampaņā

Tā ir līdz šim dārgākā "Marvel" mārketinga kampaņa!

Pavisam ir tuvu tas brīdis, kad pirmizrādi piedzīvos “Marvel” sāgas “Atriebēji” noslēdzošā daļa.

Sāgas noslēgumā atriebēju komandas izdzīvojušajiem un viņu sabiedrotajiem ir jāizstrādā jauns plāns, kurš palīdzētu stāties pretī Tanosa postošajai darbībai. Pēc pēdējās kaujas, kura bija pati masveidīgākā un traģiskākā visā Atriebēju cīņu vēsturē, katra pieļautā kļūda var kļūt liktenīga ne tikai Zemei, bet arī Visumam.

Filmai, kas vienmēr startē ar fenomenāliem rezultātiem, izveidota visu laiku dārgākā “Marvel Studios” mārketinga kampaņa.

Lai arī sākotnēji “Marvel” izmantoja veco filmu kadrus, lai ieintersētu skatītājus, pēdējā laikā filmas mārketinga kampaņa ir krietni pārspīlēta. “Marvel” tērē rekordlielas summas, lai izplatītu filmas reklāmas. “Atriebēji: Noslēgums” reklāmas kampaņa maksā vairāk nekā 200 miljonus ASV dolāru. Tas ir par 50 miljoniem vairāk nekā tika tērēts “Atriebēji: Bezgalības karš”.

Šādas izmaksas ekspertos radījušas neizpratni. Daudzi uzskata, ka “Marvelam” nav nepieciešams tirgot filmu, jo tā ap sevi ir izveidojusi jau zināmu fanu loku, tomēr milzīgajiem izdevumiem varētu būt rezultāti, uz kuriem cer “Marvel”.