Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

“TikTok” kļūst par Eirovīzijas partneri

Sociālo mediju video lietotne “TikTok” nākamajā mēnesī tiešraidē straumēs Eirovīzijas finālu kopā ar “aizkulises” saturu.

“TikTok” ir pievienojies 2022. gada Eirovīzijas dziesmu konkursam kā oficiālais izklaides partneris un tiešraidē pārraidīs pusfinālu un lielo finālu, kas nākammēnes notiks Turīnā, Itālijā.

Video lietotne arī nodrošinās savai augošajai lietotāju bāzei piekļuvi ikdienas svarīgākajiem notikumiem un aizkulises saturam, izmantojot oficiālo Eirovīzijas kontu, piedāvājot “īpaši izveidotu programmu” un mūzikas atskaņošanas sarakstus.

Uzņēmums paziņoja, ka Eirovīzija jau ir bijusi “neticami populāra” lietotnē, un videoklipi ar atzīmi #Eirovīzija ir sasnieguši 3,7 miljardus skatījumu, bet haštags #Eirovīzija2021 piesaistījis 1,4 miljardus skatījumu.

Šī ir pirmā reize, kad “TikTok”, kas pieder Ķīnas uzņēmumam “ByteDance”, sadarbojas ar Eirovīziju.

Pusfināli 10. maijā un 12. maijā un lielais fināls 14. maijā tiks tiešraidē straumēti unikālā satura formātā, kas īpaši izveidots “TikTok”. EBU Eirovīzijas izpilddirektors Martins Osterdāls sacīja, ka organizācija cer “iedvesmot veselu fanu paaudzi”.

Lai gan Eirovīzija aizsākās 1956. gadā, “TikTok” lietotne pirmo reizi tika izlaista 60 gadus vēlāk, 2016. gadā. Pagājušajā gadā tā sasniedza 1 miljarda aktīvo lietotāju slieksni mēnesī.