Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

TV kanālu auditorijas un programmu TOP40 2015. gadā

Pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati par iemīļotākajām TV programmām 2015. gadā

Kanālam LNT veltīti 8,1%, kanālam NTV Mir Baltic – 7,6%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,7%, kanālam TV5 – 4,2%, kanālam 3+ – 3,5% un kanālam REN TV Baltic – 3,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālu LTV7 un TV6 katra skatīšanās laika daļa bija 2,7%, Kanāla 2 skatīšanās laika daļa bija 1% un CTC Baltija – 0,7%. Savukārt kanāliem FOX, National Geographic Channel un RīgaTV 24 katram veltīti pa 0,6% no visa TV skatīšanās laika. Kanāla Re:TV skatīšanās laika daļa bija 0,5%, bet kanālu 1BM un Fox Life katra skatīšanās laika daļa bija 0,3%. Kanāla Kidzone TV skatīšanās laika daļa bija 0,2%, kanālu Sony Entertainment TV un Sony Turbo katra skatīšanās laika daļa bija 0,1%. Savukārt visai pārējais TV skatīšanai veltīts 26,1% no kopējā TV skatīšanās laika.

Pagājušajā gadā latviešu vidū skatītākais TV kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 18,8% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1 (15,3%), bet trešais – kanāls LNT (15,3%).
Savukārt cittautiešu vidū pērn skatītākie TV kanāli bija PBK (16,2%), RTR Planeta Baltija (12,7%) un NTV Mir Baltic (11,8%).

2015. gadā Latvijā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji 5 stundas un 10 minūtes dienā, kas bija par 1 minūti vairāk nekā 2014. gadā.
Igaunijā viens TV skatītājs TV vērošanai veltījis vidēji 5 stundas un 26 minūtes dienā, kas bija par 4 minūtēm vairāk nekā 2014. gadā. Savukārt Lietuvā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pagājušajā gadā pavadījis vidēji 5 stundas un 42 minūtes dienā, kas bija par 19 minūtēm vairāk nekā 2014. gadā.

Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi arī 2015. gada skatītāko TV programmu TOP40. Pagājušajā gadā skatītākā TV programma bija “60.Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. Fināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 16,4% jeb 324,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā – “Gadumijas svētku uguņošana un Latvijas himna” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 14,1% jeb 276,1 tūkstotis skatītāju. “Latvijas Valsts prezidenta R. Vējoņa uzruna Jaunajā gadā” kanālā LTV1 ierindojusies topa trešajā vietā. To vēroja vidēji 14% jeb 275 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju. Ceturtā skatītākā TV programma pagājušajā gadā bija “60.Starptautiskaias Eirovīzijas dziesmu konkurss.2.pusfināls” kanālā LTV1, kuru vēroja vidēji 13,8% jeb 271,9 tūkstoši skatītāju. Savukārt topa piektajā vietā – “Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija-Vācija” kanālā TV3, kuras vēroja vidēji 12,7% jeb 251,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.

Programmu TOP 40 visi kanāli

Avots: TNS/ http://www.tns.lv/?lang=lv&fullarticle=true&category=showuid&id=4901
Foto: Brandon/https://www.flickr.com/photos/bpprice//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/