Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

10 praktiski veidi, kā paplašināt vietējo biznesu, izmantojot digitālo mārketingu

Kam pievērst uzmanību, izmantojot digitālo mārketingu?

Digitālā mārketinga galvenais uzdevums ir veicināt zīmola pārdošanu, atpazīstamību un ieņēmumus tieši interneta vidē. Pateicoties precīzi atlasītai auditorijai, sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par vienu no efektīvākajiem klientu piesaistes un pārdošanas instrumentiem, ko izmanto gan lieli, gan mazi uzņēmumi. Pat, ja daudziem aizvien, šķiet, ka bez digitālā mārketinga klientus sasniegt ir vieglāk, tad jāatzīst, ka tas laiks ir pagājis un pirms kaut ko iegādāties, patērētāji vispirms to meklē tiešsaistē.

Šeit būs desmit padomi, kā izveidot spēcīgu digitālo mārketingu savam biznesam:

Izveidojiet spēcīgu saikni ar auditoriju

Sociālie mediji ir digitālā mārketinga neaizstājama sastāvdaļa neatkarīgi no tā, cik liels ir jūsu uzņēmums. Sociālo mediju platformas ir vietas, kur mēs komunicējam ar savu mērķauditoriju un klientiem ilgtermiņā. Tāpat kā visu veidu attiecībās, arī šeit mums ir jābūt līdzcietīgiem un jāņem vērā tas, kas klientiem vajadzīgs.

Sadzirdiet savu mērķauditoriju

Sociālie mediji nav kanāls, kurā sevi izvirzīt priekšplānā, bet gan laba iespēja palīdzēt auditorijai uzlabot viņu dzīvi. Visās virtuālajās un fiziskajās vidēs cilvēkus ieskauj reklāma. Sociālo mediju ieraksts, kurā teikts “nopērc mani”, nav interesants cilvēkiem digitālajā laikmetā.

Tas, ko cilvēki vēlas redzēt ir “kā es varu palīdzēt jums šajā jautājumā.” Lai piedāvātu produktu, ir nepieciešams parādīt, kā jūsu produkts mainīs viņu dzīvi.

Esiet vieglāk sasniedzams

WhatsApp un Messenger nav tikai domāts sarunām ar draugiem. Šīs sarunu vietnes palīdz arī vietējiem uzņēmumiem vieglāk sazināties ar mērķauditoriju. Piemēram, WhatsApp Business App ir lieliska aplikācija, lai izveidotu katalogu, kas parāda jūsu produktus un pakalpojumus.

Izmantojot Messenger, kuru vairums lieto katru dienu, jūs varat ātri atbildēt uz potenciālo klientu jautājumiem.

Izveidojiet Google biznesa kontu

Sāciet ar “Google mans uzņēmums” konta izveidi, kas ir bezmaksas rīks, ar kuru varat pārvaldīt sava vietējā uzņēmuma informāciju Google produktos, piemēram, pakalpojumos Google Maps un Meklēšana. Ja jūsu uzņēmums apkalpo klientus kādā konkrētā vietā vai arī noteiktā apkalpošanas apgabalā, pakalpojums “Google mans uzņēmums” var palīdzēt cilvēkiem jūs atrast.

Pastāv divreiz lielāka iespēja, ka lietotāji uzticēsies verificētiem uzņēmumiem, nevis neverificētiem uzņēmumiem.

Atsauksmes, atsauksmes, atsauksmes

Pirms maksāt par produktu vai pakalpojumu, mums visiem rūp citu lietotāju pieredze. Tā rīkojieties arī ar saviem potenciālajiem klientiem. Nevilcinieties lūgt klientus atstāt atsauksmi.

Atsauksmes ir izdevīgas ne tikai tiešsaistes reputācijai, bet arī vietējam SEO. Meklētājprogrammas tos uzskata par saturu un parāda meklēšanas rezultātos. Tātad atsauksmes – vēlams pozitīvas – palīdz uzlabot jūsu redzamību Google meklēšanas rezultātos.

Izveidojiet saturu, pamatojoties uz vietējiem notikumiem

Paredzams, ka saturs, kuru kopīgojat ar auditoriju, piesaistīs viņu uzmanību. Dalīties ar aktuālo saturu. Tātad, vienkāršs piemērs – kad ārā snieg sniegs, nav labākā ideja dalīties ar vasaras atmosfēru. Tā vietā jūs varat izmēģināt karsto pavasara tēmu saturu vai pirkšanas priekšrocības, ja nav sezona.

Reklamējieties, izmantojot vietējo mērķauditorijas atlasi

Nav šaubu, ka, ja jūs nodarbojaties tikai ar organisku darbību, daudzus cilvēkus būs grūti sasniegt. Tāpēc vietējā tiešsaistes mārketingā reklāma ir obligāta. Esiet aktīvs gan sociālo mediju, gan meklētājprogrammu reklamēšanā, lai reklamētu savu biznesu lokāli.

Esiet sabiedrības daļa

Parasti tiek sagaidīts, ka vietējie uzņēmumi atbalstīs sabiedrību, piedaloties tajā. Izvēlēties kādu sociālu mērķi un pielāgojiet to savai darbībai digitālajās platformās.

Izveidojiet lojalitātes programmu

Digitālā reklāma nav paredzēta tikai jaunu klientu iegūšanai. Atrodiet arī veidus, kā noturēt pašreizējos klientus. WhatsApp grupas izveide ir vienkāršs veids, kā to izdarīt. Lojāls klients ir piemērots turpmākiem pirkumiem un ir arī jūsu zīmola vēstnieks – dabiskā veidā.

Nekad neaizmirstiet, ka digitālā nozare pastāvīgi mainās

Lietotāju gaidas un uzvedība digitālajā jomā mainās diezgan ātri. Nav šaubu, ka mums visiem visu laiku jāatjaunina zināšanas par šiem praktiskajiem veidiem.

Novecojusi digitālā mārketinga stratēģija nozīmē naudas un laika izšķiešanu!

Komentāri