Posted in:
Pissi.ee: Pissi duši all!

Šī neparastā vides reklāma neapšaubāmi piesaista garāmgājēju uzmanību sava neordinārā saukļa dēļ, kas aicina cilvēkus taupīt dzeramo ūdeni, čurājot dušā.
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Šī neparastā vides reklāma neapšaubāmi piesaista garāmgājēju uzmanību sava neordinārā saukļa dēļ, kas aicina cilvēkus taupīt dzeramo ūdeni, čurājot dušā.
Comments are off
Amerikāņu telekanāli NBC un ABC atteikušies ēterā raidīt reklāmu ar plus izmēra modeļu dalību. Video, kas uzņemts, lai promotētu sieviešu apģērbu zīmolu Lane Bryant, modeles ar sievišķīgām formām attēlotas vien apakšveļā. Reklāmas galvenās varones stāsta, kādēļ viņas lepojas ar savu ķermeni, uzsverot, ka daudzas sievietes aizmirst, ka ķermenis ir sievietes lepnums. Kampaņa ar nosaukumu #ThisBody […]
Comments are off
Igaunijā noslēdzies konkurss jauna valsts logotipa izstrādei, taču uzvarētājs tā arī nav izvēlēts. Konkursa žūrija nebija gandarīta ne ar vienu no 700 iesniegtajām logo skicēm, ziņo laikraksts Postimees. Konkursam tika iesniegti 700 darbi, taču, tā kā žūrija nespēja vienoties par atbilstošāko konceptu, darba grupa, kas atbild par logo atjaunošanu, paziņoja, ka atlasījusi piecus labākos darbus, […]
Birkas:dizains, Igaunija, valsts logo, vizuālā identitāte
Saskaņā ar analītiskās mārketinga platformas WARC datiem, zīmols Coca – Cola atzīts par 2015. gada līderi mārketinga aktivitāšu efektivitātes ziņā. Pirmajā pieciniekā ierindojās arī tādi pasaulslaveni zīmoli kā McDonalds, IKEA un Always. Efektīvāko mārketinga projektu reitingu kompānija WARC veido, izvērtējot pasaules labākās mārketinga aktivitātes, kas guvušas atzinību nozares festivālos. Kā arī vērtējums tiek izdarīts, balstoties uz reklāmdevēja […]
Comments are off
Sporta preču zīmols Adidas šonedēļ mārketinga kampaņas Future (Nākotne) ietvaros rīko mākslas izstādes Losandželosā un Ņujorkā, lai popularizētu un attīstītu ielu kultūru un zīmola Adidas Originals konceptu. Desmit jaunie mākslinieki radīja savu interpretāciju par nākotnes vīziju, apkopojot to mākslas objektā ar nosaukumu Future Capsule (Nākotnes kapsula). Mākslas instalācija ietver sevī visdažādāko formātu multimediju mākslas darbus, iekļaujot […]
Comments are off
Amerikāņu zinātnieks – sociologs Roberts Epsteins aizvadīja virkni eksperimentu, kā rezultātā pierādīja, ka Google meklētājs ir spējīgs ietekmēt ASV prezidenta vēlēšanu rezultātus, ziņo biznesa žurnāls Forbes. 2000 eksperimenta dalībnieku uzrādīja skaidru tendenci – lielākoties Google meklētāja lietotāji atver tikai pirmās divas interneta saites, kas parādās, ievadot meklējamos atslēgas vārdus. Sociologs ar nolūku izmainīja meklētājprogrammas uzrādītos rezultātus, […]
Comments are off
Vācu auto zīmols Mercedes-Benz radījis īpašu video par godu sava galvenā konkurenta auto koncerna BMW simts gadu jubilejai. “Paldies par konkurenci simts gadu garumā! Iepriekšējie trīsdesmit gadi bez BMW bija nedaudz garlaicīgi,” teikts Mercedes-Benz video. Ar šo nelielo video apsveikumu Mercedes-Benz ne tikai izrādīja cieņu savam konkurentam un cīņas biedram, bet arī nedaudz paķircināja to, […]