Auto zīmols Jeep sadarbībā ar reklāmas aģentūru Leo Burnett Moscow pārsteidza maskaviešus ar savu radošo kampaņu Skaistums dubļos, kas ļāva šī zīmola auto īpašniekiem ieraudzīs savus netīros auto unikālā veidolā.
Pēc radošās komandas sacītā, šīs kampaņas mērķis bija parādīt zīmola Jeep atbalstītājiem, ka skaistums var būt dažāds. Jeep skaistums, kas slēpjas dubļos, simbolizē jaunu galamērķu un neatklātu plašumu burvību, ko var atklāt, vadot apvidus auto. Idejas autori vēlējās šo ieguvumu izcelt ar mākslas palīdzību.
Projekta ietvaros tirdzniecības centra Europark autostāvvietā, kas atrodas netālu no auto laukuma Jeep Territory, kampaņas organizatori meklēja autovadītājus, kas ieradušies iepirkties ar Jeep automašīnām. Kamēr apmeklētāji staigāja pa veikaliem, mākslinieks radīja unikālus mākslas darbus uz vienas no redzamākajām auto detaļām – ar dubļiem klātā aizmugurējā loga.
Uz katra auto mākslinieks radīja atšķirīgu ainavu. Piemēram, kalnus pie horizonta vai, caur priedēm plūstošu, kalnu upi, kā arī citus iedvesmojošus dabas skatus.
Līdzās ainavai projekta organizatori atstāja ielūgumu apmeklēt bezmaksas Jeep Territory auto laukumu, lai personīgi izbaudītu savu Jeep ekstrēmos apstākļos un pierādītu hipotēzi – skaistums dubļos.
“Jeep un Leo Burnett Moscow kopprojekts aicināja ieraudzīt neceļu burvību, kuru iespējams iepazīt un iekarot ar Jeep markas automašīnām, skaidro kompānijas FCA Russia komunikācijas vadītāja Leisana Abdulina, – Autolaukums Jeep Territory sniedz ikvienam iespēju realitātē izbaudīt šī apvidus auto iespējas, kā arī uzlabot savas braukšanas iemaņas profesionālu instruktoru vadībā”.
Foto: Mike/https://www.flickr.com/photos/zebble//https://creativecommons.org/licenses/by-nc/2.0/