Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Kā izskatītos sapņi, ja tajos būtu redzamas reklāmas

Vai drīz mēs redzēsim reklāmas arī guļot?

Reklāmu izvietojums ir sasniedzis gandrīz visas iespējamās vietas ietas uz Zemes un ārpus tās – gan fiziskajā, gan virtuālajā telpā. Vienīgais izņēmums ir cilvēku sapņi. Protams, zīmoli tajos var parādīties, tomēr tie nav par reklāmu izvietošanu samaksājuši – pagaidām.

Zemāk redzamajā videoklipā holandiešu ražošanas uzņēmums “Studio Smack” ir nonācis dažus gadus uz priekšu nākotnē, un iedomājas, kā izskatītos sapņi, ja tajos būtu redzami zīmoli. Uzņēmums skaidro:

“Mēs reklāmas redzam katru dienu un visur. Tās ir kļuvušas par daļu no mūsu dzīvēm. Lai gan daži cilvēki cenšas izvairīties no reklāmu skatīšanās, reklāmdevēji turpina atrast aizvien jaunus veidus, kā sazināties ar mums.

Tomēr, tie nespēj mūs sasniegt, kad guļam. Mūsu sapņi ir pēdējā un no reklāmām brīvā vieta. Bet, kas notiktu, ja reklāmdevējiem būtu iespēja iekļūt mūsu sapņos? Balstoties uz jaunākajiem smadzeņu zinātnes un tehnoloģiju atklājumiem, tas varētu būt iespējams, turklāt tuvākajā nākotnē. Šī animācija ir īss iespaids par sapni, kurā “inficēts” zīmols, kuru mēs visi zinām… Coca-Cola.”