Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Hennessy par soli tuvāk pietuvojas millenium paaudzei

Zīmols atkal pārsteidz ar tam neraksturīgu reklāmas projektu

Savas jaunās komunikācijas stratēģijas ietvaros leģendārais konjaka ražotājs Hennessy  sadarbībā ar britu bāru tīklu White Lyan  un dāņu režisoru Nikolasu Vindingu Refnu uzsācis jaunu reklāmas kampaņu. Elitārā zīmola mērķis ir uzrunāt jauno jeb millenium paaudzi, dodoties uz populāriem angļu bāriem un organizējot sava slavenā konjaka Hennessy X.O  degustācijas.

Zīmols pamazām klasiskās vērtības nomaina pret  ko laikmetīgu un aicina sabiedrību baudīt mirkli šeit un tagad, ik dienu palutinot sevi ar ko īpašu.

Marta vidū zīmols laida klajā savu māksliniecisko reklāmas video, kas ir uz  Hennessy degustācijas komitejas izteiktajiem vērtējumiem pamatots garšas ceļojums. Par īsfilmas režisoru kļuva slavenais dāņu kinorežisors Nikolas Vindings Refns, kas pazīstams ar tādiem kinolentēm kā Drive  un Only God Forgives.

Jau vēstīts, ka lēmums atkāpties no zīmola vēsturiskajām vērtībām saistīts ar jaunās paaudzes dzīves uztveri, kas krasi atšķiras no Hennessy  principiem. Hennessy  globālā mārketinga direktors Tomass Moradpurs atklāj, ka mūsdienu paaudze neatzīst autoritātes un liek likmi uz greznu dzīvi šeit un tagad, neiedziļinoties zīmolu vēsturē un gadu simtiem koptajās tradīcijās.

Hennessy  tika uzskatīts par konjaka cienītāju dzērienu, kuriem nepieciešama ilggadēja pieredze un zināšanas, lai patiesi izbaudītu produkta unikālo garšu. Tas bija dzēriens tikai „kluba biedriem””, – skaidro reklāmas aģentūras DDB Paris  radošais direktors Aleksandrs Kalčekvs, kurš strādā pie zīmola jaunās komunikācijas stratēģijas izstrādes.

Foto: Markus Otten/ https://www.flickr.com/photos/seathl//https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.0/