Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Krievijas reklāmas aģentūra rada juteklisku vīna etiķetes dizainu

Phantasm: Sajūtas, ko sniedz patiesa mīlestība

Krievijas reklāmas aģentūra Svoe mnenie (Savs viedoklis) izstrādāja mākslinieciskā vīna zīmola Phantasm konceptu un dizainu. Zīmols tika radīts no augstvērtīgiem Čīles, Francijas un Itālijas vīniem. Dizaineru virsuzdevums bija izcelt produkta jutekliskumu ar neordināriem mākslas veidiem un ilustācijām.

Pēc idejas autoru teiktā, svarīgākās emocijas, pirmkārt, saistītas ar mākslu, tādēļ drosmīgais dizainiskais risinājums ir attaisnojies.

“Ilustrācijas uz vīna etiķetes ir neskaidras. Tās atspoguļo vīna seksuālo dabu, tajā pat laikā iemiesojot sevī visdažādākos tēlus. Zīmējumi radīti tā, lai tie atgādinātu vīnogu sulas triepienus. Tas palīdz radīt maksimālu saikni starp iepakojuma dizainu un tā saturu,” stāsta idejas autori.

Šis vīns tika radīts kā vīnu koekcionāriem, tā arī estētikas un mākslas cienītājiem. Zīmols nepretendē uz lieliem komerciāliem panākumiem, bet Phanrasm kļūs par kāda kolelcionāra mājas vīnu kolekcijas vērtīgu eksemplāru.

Avots: sostav.ru/http://www.sostav.ru/publication/brend-dnya-vino-phantasm-19940.html
Foto: dschmieding/https://www.flickr.com/photos/36238268@N03//https://creativecommons.org/licenses/by/2.0/