Skatītākais kanāls janvārī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 8,9% no visa TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK ar skatīšanās laika daļu 8,4%. Kanālam LNT veltīti 7,1%, kanālam NTV Mir Baltic – 6,8%, kanālam RTR Planeta Baltija – 6,5% no kopējā TV skatīšanās […]
Aktuāla informācija
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Emocijzīmes – radošs veids, kā zīmoli akcentē savu vēstījumu
Comments are off
Mūsdienās emocijzīmes ir kļuvušas par neatņemamu sociālo mediju mārketingu sastāvdaļu. Neatkarīgi, vai tā ir atbilde klientam vai kāds nozīmīgs paziņojums, zīmoli arvien biežāk savu sakāmo akcentē ar emocijzīmēm. Tās sniedz iespēju komunicēt ar patērētājiem jautrākā un radošākā veidā. Lūk, daži zīmoli, kuri savās mārketinga aktivitātēs labprāt iekļauj emocijzīmes: Hilarija Klintone Realitātes šovu zvaigzne Kima Kardašjana […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Viedtālruņa ražotaja “Xiaomi” viceprezidents Hugo Bara pamet uzņēmumu
Comments are off
Viedtālruņu ražotāja “Xiaomi” viceprezidents Hugo Bara, kura uzdevums bija paplašināt viedtālruņu pieejamību ārpus Ķīnas, šodien paziņoja par atkāpšanos no amata. Bara, kurš pirms 3,5 gadiem negaidīti pameta “Google”, lai pievienotos tolaik vēl citviet ārpus Ķīnas nezināmajam mobilo tehnoloģiju uzņēmumam, paziņojis par aiziešanas no uzņēmuma, norādot, ka “ir gatavs jaunam piedzīvojumam”. Šodien “Xiaomi” ir viens no […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
2016.gada konsolidētās TV skatītākais kanāls-TV3
Comments are off
2016.gada konsolidētās TV skatītākais kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 12,1%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 10,2% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais bija kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 9,8%. Kanāla NTV Mir Baltic skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla LNT – 7,9%, kanāla RTR Planeta Baltija […]
-
Sabiedriskās domas izpēte joprojām ir galvenais veids, ar kura palīdz rast atbildes uz svarīgiem jautājumiem saistībā ar politiskās vides dinamiku un atklāt cilvēku attieksmi pret konkrētām reālijām un sociālām parādībām. Uz to rezultātiem paļaujas gan dažādas organizācijas un politiskās partijas, gan plašsaziņas līdzekļi, gan, protams, sabiedrība. Tāpat nevar aizmirst par tirgus izpēti, kas ir viens […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
“Twitter” vadītājs aicina vietnes lietotājus iesaistīties uzņēmuma izaugsmē
Comments are off
Mikroblogu kompānijas “Twitter” vadītājs Džeks Dorsijs (Jack Dorsey), šķiet, iedvesmojies no citām nozīmīgām kompānijām, kas izmanto savas platformas, lai lūgtu klientu atsauksmes. “Twitter” līdzdibinātājs Dorsijs, kas kompānijas vadību atkārtoti ieņēma 2015. gadā, izmantojis sociālo vietni, lai lūgtu lietotājus sniegt priekšlikumus, kādus atjauninājumus viņi vēlas redzēt 2017. gadā. Dorsijs lūdza saviem sekotājiem padomus, kā viņš varētu […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Septiņas neaizmirstamākās 2016. gada filmu mārketinga kampaņas
Comments are off
Noslēdzies vēl viens krāšņiem notikumiem bagāts gads, kas nozīmē, ka ir pienācis laiks atskatīties un novērtēt, kas norisinājies filmu mārketingu pasaulē pēdējo divpadsmit mēnešu laikā. Kino pasaule aizvadītajā gada skatītājus lutinājusi ar daudzveidīgu piedāvājumu – tādām kā “Bridžitas Džounsas” un “Neatkarības diena” ilgi gaidītājiem turpinājumiem, tāpat bijusi atkal tikšanās ar supervaroņiem, tai skaitā Supermenu, Betmenu, […]