Posted in:
Homo Ecos: Klimata galā

Biedrības Homo Ecos vides reklāma ir minimālistiska, un tā neizsaka tiešus saukļus, taču grafiskajā noformējumā izceļas skaitlis divi, kas simbolizē divus grādus pēc Celsija.
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Biedrības Homo Ecos vides reklāma ir minimālistiska, un tā neizsaka tiešus saukļus, taču grafiskajā noformējumā izceļas skaitlis divi, kas simbolizē divus grādus pēc Celsija.
Birkas:banneris, Homo Ecos, reklāmparks, vides reklāma
Austrālijas vēža institūts NSW sadarbībā ar vadošo vides reklāmas operatoru JCDecaux uzsācis izklaidējošu sociālo kampaņu ar mērķi mudināt cilvēkus, apmeklējot Bondi pludmali Sidnejā, aizsargāties no saules staru kaitīgās iedarbības. Pētījumi atklāj, ka Austrālijā ir vērojama krasi paaugstināta saslimstība ar ādas vēzi, īpaši ar melanomu. Kampaņas Pretty Shady (Diezgan ēnains) ietvaros garāmgājējiem tiek piedāvāts uzspēlēt atraktīvu spēli, kurā […]
Birkas:JCDecaux, mārketings, NSW, sociālā kampaņa
Ņujorkas lielākais veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējs Northwell Health 2016. gada pirmajās minūtēs pārsteidzis pasauli ar unikālu un patiesi sirsnīgu reklāmas video, kas atspoguļo tikko dzimuša mazuļa pirmos dzīves mirkļus. Reklāmas video pārsteidz ar savu patiesumu un “tīrumu”. Stāsta galvenais varonis ir Ostins Džozefs – mazulis, kurš Northwell Health klīnikā dzimis šī gada 1. janvārī 36 […]
Krievijas mārketinga portāls Sostav.ru par vienu no iespaidīgākajām 2015. gada interaktīvajām mārketinga kampaņām atzinis zīmola Nike projektu Instaposters, kura ietvaros sportiskajām bilžu vietnes Instagram lietotājām tika sniegta iespēja izvietot savu fotogrāfiju ar mirkļbirku #ятольколучше (es tikai labāk), tādējādi motivējot pievērsties sportiskām aktivitātēm arī citus Instagram lietotājus. Konkursa dalībniecēm, pašām nezinot, Maskavas pilsētvidē parādījās neparastas instalācijas, […]
Birkas:mārketinga kampaņa, mārketings, Nike
Comments are off
Modes zīmols Louis Vuitton nolēmis paeksperimentēt ar jaunās reklāmas seju, zināmu fotomodeļu un aktrišu vietā izvēloties datorspēles Final Fantasy XIII galveno varoni vārdā Lightning (Zibens). Neparastais projekts radīts, lai prezentētu zīmola 2016. gada pavasara – vasaras kolekciju. Final Fantasy ir japāņu datorspēļu sērija, ko radījis spēļu dizaineris Hironobu Sakaguči. Zīmols ietver sevī arī filmas, žurnālus […]
Comments are off
Zīmola Nike piecu minūšu garā īsfilma Bring Your Game, kas debitēja Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēļu laikā Ziemassvētku brīvdienās, atspoguļo stāstu par bērnu bariņu, kuri nevar viennozīmīgi vienoties par labāko NBA spēlētāju, tādēļ nolemj pavadīt laiku, ceļojot pa visu pasauli, lai satiktu ievērojamākos zīmola Nike sadarbības basketbolistus. Jaunieši vienkārši ierodas pie katra no viņiem un atklāj […]
Birkas:īsfilma, mārketings, Nike, reklāma, reklāmas kampaņa
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Reklāmas un mārketinga portāls Adweek ir apkopojis aizvadītā gada ievērojamākās vides reklāmas, kas spējušas ienest zīmolus citā dimensijā. Par godu Starptautiskajai sieviešu dienai reklāmas aģentūra WCRS sadarbībā ar brīvprātīgo organizāciju Women’s Aid radīja iespaidīgu digitālo reklāmu, kuras mērķis bija pievērst sabiedrības uzmanību vardarbībai ģimenē. Monumentāls no vardarbības cietušas sievietes portrets tika iezvietots pilsētvidē ar sauki […]