
Šis digitālais reklāmas baneris ir pierādījums tam, ka piektdiena 13. cilvēku prātos joprojām ir neparasts un mistisks datums, ar kura palīdzību mārketinga speciālisti tiecas piesaistīt plašāku auditoriju.
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Šis digitālais reklāmas baneris ir pierādījums tam, ka piektdiena 13. cilvēku prātos joprojām ir neparasts un mistisks datums, ar kura palīdzību mārketinga speciālisti tiecas piesaistīt plašāku auditoriju.
Birkas:220.lv, reklāmparks
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Online – taxi serviss Yandex piedāvā neparastu reklāmas kampaņu divās Krievijas lielpilsētās – Maskavā un Sanktpēterburgā. Piecdesmit kompānijas automašīnas tika aprīkotas ar virtuālās realitātes ķiverēm, ar kuru palīdzību nogurdinošais ikdienas brauciens pa lielpilsētas sastrēgumiem pārvēršas neaizmirstamā ceļojumā caur džungļiem – vēl jo vairāk radītais efekts atgādina braucienu pa amerikāņu kalniņiem. Projektu “Nereālais taxi” kompānija Yandex […]
Birkas:mārketinga kampaņa, mārketings, taxi
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Pētījumu kompānija TNS ir apkopojusi 2015. gada oktobra (01/10/2015 – 31/10/2015) TV kanālu auditorijas. Skatītākais kanāls šī gada oktobrī bija TV3, kura vērošanai veltīti 12% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais bija kanāls LTV1, kura vērošanai veltīti 8,8%, savukārt trešais – kanāls PBK, kura vērošanai veltīti 8,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāliem LNT […]
Birkas:pētījums, televīzija, TNS, TV, TV kanāli
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Comments are off
“Coca – Cola” ir pasaulslavens zīmols, kas pozicionē ģimeniskumu un kopā būšanu. Zīmols ikreiz pārsteidz ar iedvesmojošām un pozitīvām mārketinga kampaņām, kas gadu gaitā ir labvēlīgi ietekmējušas kompānijas tēlu. Sākoties Ziemassvētku gaidīšanas laikam, bērni visā pasaulē savā pilsētā vēlas ieraudzīt krāšņo “Coca – Cola” karavānu, kas ar pozitīvo strāvojumu uzbur svētku sajūtu ikviena bērna sirdī. […]
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Francijas konjaka ražotājs Courvoisier izdevis produktu virkni ar jaunu iepakojuma dizainu, saglabājot kompānijas tradicionālās vērtības un iedzīvinot tās “svaigā” vizualizācijā. Jauno etiķēšu tematika ir Parīzes Zelta laikmets. Pie jaunā dizaina izstrādes strādāja britu dizaina aģentūra JKR. Atjaunotais konjaka dizains iemieso Parīzes Zelta laikmeta noskaņu, kas ir nozīmīgs etaps Courvoisier konjaka attīstības vēsturē. Atjaunotais iepakojums nes sevī neatkārojamo 1880 – […]
Birkas:Courvoisier, dizains, zīmols
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Tuvojoties Ziemassvētkiem, ikviens vēlas iepriecināt savus tuviniekus ar ko īpašu, un, kā zināms, labākās dāvanas ir pašu rokām radītas. Romantiskā “Parunāsim. Kafe’teeka” aicina ikvienu apmeklēt radošās un izglītojošās meistarklases, kuru laikā profesionālu saldumu meistaru pavadībā būs iespējams apgūt Pavlovas un zefīru pagatavošanas mākslu. Pavlovas pagatavošanas meistarklase 10.novembrī Pavlova ir dzimusi balerīna – viegla, trausla un pamatīgi […]
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Comments are off
Reklāmu pārpilnība patiesi traucē uztvert informāciju, tādēļ, lai cīntos ar neskaitāmajām reklāmām vietnē wi-fi.ru, portāla “Yandex” darbinieks Aleksandrs Baranovs izstrādājis aplikāciju “MetroBloks” (МетроБлок). Kā stāsta pats idejas autors, šī aplikācija ir “radīta ar mīlestību”. Ar tās palīdzību iPhone un iPad lietotāji, pieslēdzoties Maskavas metro wi-fi, var pilnībā tikt vaļā no uzbāzīgajām reklāmām. “MetroBloks” neļauj “izlekt” bildēm, kas […]