Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Integrētais mārketings palīdz uzņēmumiem koncentrēties uz to galveno vēstījumu

Kāpēc izvēlēties integrēto mārketingu?

Mūsdienās uzņēmēji nereti sastopas ar sarežģītu izvēli – kā izvēlēties pareizo tirgu, kanālus un izveidot reklāmu, kas uzrunā? Tikpat svarīgi ir piesaistīt jaunus klientus, ietaupot laiku un naudu. Ne katrs uzņēmums var tērēt neizmērojamus līdzekļus vairākos mārketinga kanālos, lai sasniegtu savu mērķauditoriju. Tādā gadījumā Alberta Uzņēmumu grupa iesaka izmantot integrēto mārketingu.

“Integrētais mārketings ir mārketinga stratēģija, kas uzsver zīmola galvenās vērtības. Atšķirībā no citiem mārketinga veidiem integrētais mārketings nozīmē to, ka zīmols gan komunikācijā medijos, gan jebkurā citā saskarsmē ar mērķa auditoriju tiek pasniegts pēc vienotiem principiem, kas nepārprotami stiprina zīmola vērtību,” skaidro Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis.

Viņš skaidro, ka šis mārketinga stils kļūst arvien nozīmīgāks, arvien vairāk uzņēmumu izvēlas vienotu zīmola tēlu, integrējot to gan reklāmās, gan klientu apkalpošanā.

Turklāt koncentrējoties uz vienu ziņojumu, jūs ne tikai samazināt kampaņu izveides izmaksas, bet arī novēršat budžeta izšķērdēšanu, kas notiek ar neatbilstošām kampaņām.

Alberta Uzņēmumu grupa palīdz integrētas mārketinga organizācijas izveidošanā, nodrošinot, ka uzņēmums izmanto visas ar to saistītās iespējas.

Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/alberts