Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Biznesa mērķu sasniegšanai svarīgi izveidot savu mārketinga stratēģiju

Kā sasniegt īsto auditoriju ar vajadzīgo ziņu pareizajā vietā un laikā?

Katram biznesam ir nepieciešama mārketinga stratēģija – bez veiksmīgas mārketinga stratēģijas neviens uzņēmums nevarēs pastāvēt sekmīgi ilgtermiņā un agri vai vēlu radīsies problēmas. Kā izveidot veiksmīgu mārketinga stratēģiju un kuru mārketinga stratēģijas veidu izmantot?

Kad lielākā daļa cilvēku sāk domāt par mārketingu, viņi domā par tā redzamo izpildi – tas varētu ietvert jebko, sākot no sociālo mediju reklāmām, reklāmas stendiem, televīzijas reklāmām līdz viņu iecienītāko zīmolu emuāru ierakstiem un vēl vairāk.

Mārketinga stratēģijas izstrādē var vadīties pēc sekojoša plāna:

  • Uzņēmuma mārketinga misijas noteikšana saistībā ar kopējo uzņēmuma misiju.
  • Mārketinga mērķu noteikšana. Svarīgi šos mērķus ir izteikt skaistliskā vai procentuālā formā, lai varētu kontrolēt to izpildi.
  • Finansiālo mērķu noteikšana. Šie mērķi ir bieži vien saistīti ar peļņas un apgrozījuma pieaugumu.
  • Mērķa tirgus noteikšana. Precīza mērķtirgus noteikšana ir jau puse no panākumiem, līdz ar to mērķtirgus ir jānosaka ļoti rūpīgi, ņemot vērā visas patērātāju raksturojošās īpašības un iespējamās rīcības konkrētā tirgū.
  • Produkcijas vai pakalpojuma tirgus pozicionējuma noteikšana.

10 dažādu mārketinga stratēģiju veidu piemēri

  • Sociālo mediju mārketinga stratēģija, kas var ietvert gan organiskas, gan apmaksātas sociālās stratēģijas dažādās platformās
  • E-pasta mārketinga stratēģija
  • Ienākošā mārketinga stratēģija
  • Satura mārketinga stratēģija, kas cieši saistīta ar ienākošo mārketingu, bet konkrētāk koncentrēta uz satura izveidi, kas piesaista auditoriju
  • Mārketinga komunikācijas stratēģija, kas galvenokārt vērsta uz jūsu zīmola ziņojumapmaiņu
  • Digitālā mārketinga stratēģija
  • Iekšējā mārketinga stratēģija
  • Sabiedrisko attiecību stratēģija:
  • SEO stratēģija

Neatkarīgi no tā, kāda veida stratēģiju plānojat un īstenojat, viņi visi ievēro vienus un tos pašus pamatprincipus.

ALBERTS saviem klientiem izstrādā mārketinga stratēģiju, uzņēmumu aplūkojot kā vienotu organismu un mārketingu kā daļu no šī veseluma. Līdz ar to uzņēmuma plānošanas efektivitāte palielinās un tiek sasniegti izvirzītie mērķi.