No 2025. gada 1. janvāra būs viens sabiedriskais medijs, Latvijas Televīzija un Latvijas Radio būs apvienoti. Vienotā medija nosaukums būs Latvijas Sabiedriskais medijs. To paredz Saeimā ceturtdien, 18.janvārī, galīgajā lasījumā pieņemtie grozījumi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu un to pārvaldības likumā. Apvienojot sabiedriskos medijus, tiks sniegts būtisks labums un pienesums Latvijas mediju telpas attīstībai, no kā […]
Aktuāli
-
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls decembrī – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais TV kanāls decembrī – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,1%. Otrs skatītākais TV kanāls bija LTV1, kura vērošanai veltīti 10,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Trešais skatītākais TV kanāls bija TV3 Life, kura skatīšanās laika daļa bija 3,9%. Konsolidētās TV decembra skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “Gadumijas sagaidīšana. Latvijas Valsts […]
-
Decembrī apmeklētāko vietņu TOP 20
Comments are off
Decembrī gan apmeklējumā no visām ierīcēm kopā, gan mobilajām platformām starp topa vietnēm skaitliski lielāko auditorijas pieaugumu uzrādījis portāls delfi.lv, vienlaikus pakāpjoties uz līdera pozīciju mobilās statistikas topā, liecina interneta tehnoloģiju un pētījumu uzņēmuma Gemius publicētais apmeklētāko vietņu tops. Tikmēr skaitliski lielāko auditorijas kritumu, saglabājot pozīcijas topā, uzrādījis sabiedrisko mediju ziņu portāls lsm.lv. Kopējā statistika […]
-
2023.gada vasarā un rudenī radio ik dienu klausījušies vidēji 65% jeb 989 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem. Savukārt šajā laikā kopumā nedēļā vidēji radio klausījās 85,7% jeb 1 miljons 303 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā. 2023.gada vasaras un rudens pētījuma periodā viens radio klausītājs vidēji dienā radio klausīšanai veltījis 4 […]
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls novembrī – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais TV kanāls novembrī bija LTV1, kura vērošanai veltīti 11,3% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais TV kanāls bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 11,2% Savukārt trešais skatītākais bija kanāls TV3 Life, kura skatīšanās laika daļa – 3,7%. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “X faktors 5” kanālā TV3, […]
Birkas:LTV
-
Ziemassvētku reklāmu topu augšgalos – Aldi un Coca-Cola reklāmas
Comments are off
Lai arī svētku gaidīšanas laiks ir tikko sācies, šī gada Ziemassvētku reklāmu raža jau izrādījusies veiksmīga. Kā liecina efektivitātes mērīšanas uzņēmumu “System1” un “Kantar” pētījumi, Aldi un Coca-Cola svētku reklāmas ir šī gada favorīti. Aldi svētku filmiņa “Kevins un Ziemassvētku fabrika”, kurā attēlots tā atkārtotais varonis Kevins Burkāns, ir visaugstāk novērtētā reklāma no visām Ziemassvētku […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga un reklāmas nākotne arvien ciešāk saistīta ar mākslīgo intelektu
Comments are off
Laikā, kad nepārtraukti tiek runāts par mākslīgo intelektu (AI) un tā daudzajām priekšrocībām, skaidrs, ka AI ir kļuvis par spēcīgu spēku, kas pārveido mārketinga sektora struktūru. Pirms neilga laika mārketinga ainava bija visai atšķirīga – AI potenciāls lielākoties bija neizmantots, slēpjoties zinātniskās fantastikas jomā, taču šodien AI ir kļuvusi par neatņemamu mārketinga arsenāla sastāvdaļu. Tas […]