Mārketings nav tikai svarīga biznesa veiksmes sastāvdaļa – tā nozīme ir daudz lielāka, jo patiesībā viss bizness ir atkarīgs no pareiziem mārketinga risinājumiem. Mārketings ir nozīmīgs, jo tas ļauj uzņēmumiem uzturēt ilgstošas un pastāvošas attiecības ar auditoriju. Mārketings nav vienreizējs pasākums, tā ir pastāvīga darbības stratēģija, kas palīdz uzņēmumiem sekmīgi attīstīties. Pilna servisa mārketinga, reklāmas […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Seši iemesli, kāpēc ir nepieciešams mārketings
Comments are off
Vai jūs esat informēti par to, ko vēlas jūsu klienti? Vai esat pārliecināti, ka klienti uzticas jūsu produktiem? Kad jūs pēdējo reizi redzējāt klientu atsauksmi par jūsu produktu vai pakalpojumu? Vai tā bija sūdzība vai kompliments? Atbildes uz visiem šiem jautājumiem slēpjas mārketingā. Mārketingu var arī definēt kā procesu, kas izzina pircēju vajadzības un vēlmes […]
Birkas:mārketings, zīmola reputācija, zīmols
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Satura mārketings – tā priekšrocības un kāpēc uzņēmumam tas ir svarīgi
Comments are off
Satura mārketings ir biznesa nākotne – saturs ir tas, kas savieno patērētāju vajadzības un vēlmes ar zīmolu. Saturam ir iespēja pastāstīt zīmola stāstu, izcelt tā vērtības un personību, parādīt kompetenci un īsumā atklāt, kāpēc jūsu zīmolam ir nozīme. Tiek uzskatīts, ka satura mārketings ļoti drīz kļūs par galveno interneta mārketinga attīstības ceļu. Satura mārketings ir […]
Birkas:Satura mārketings
-
No marta LNT un “Kanālu 2” nomainīs jauni kanāli
Comments are off
Nacionālās elektroniskās plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) pēc mediju grupas “TV3 Group” pieteikuma anulējusi TV kanālu LNT un “Kanāls 2” licences, tā vietā izsniedzot licences jauniem kanāliem “TV3 Life” un “TV3 Mini”. Abi jaunie kanāli nomainīs LNT un “Kanālu 2” sākot no 1.marta. NEPLP informē, ka 2019. gada 20. novembrī saņēma SIA “All Media Latvia” iesniegumu, […]
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2019. gadā – LTV1
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls 2019.gadā bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,6%. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kuram veltīti 9,5% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešais skatītākais kanāls bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,1%. Kantar mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norāda, ka 2019.gadā vidēji dienā TV skatījās 67,4% Latvijas iedzīvotāju vecumā […]
-
Publiskots interneta lapu Top 20 novembrī
Comments are off
Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums Gemius publicējis Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu Top 20 novembrī. Gan kopējās statistikas topā, gan apmeklējumā no mobilajām ierīcēm, novembrī nozīmīgu auditorijas pieaugumu piedzīvojis ģimenes portāls mammamuntetiem.lv, kas mobilo ierīču topā pagājušajā mēnesī pakāpies pat par četrām pozīcijām. Kopējā statistika visās platformās Noslēdzoties rudens periodam, kopējās statistikas Topā no […]
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls novembrī – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls novembrī – TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 9,7%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kuram veltīti 9,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt trešajā vietā ierindojās kanāls PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,8%. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā ierindojās “LR proklamēšanas gadadiena. Svētku uguņošana” kanālā LTV1, kuru vēroja […]