Zīmols ir visu uzņēmuma vērtību, ideālu, īpašību un personības iezīmju kopums. Personīgais zīmols nav tikai biznesa atpazīstamības un profesionālā eksperta tēla veidošana – būtībā tas ir vesels process, kurš paredz izveidot jūsu personīgā vārda vai karjeras atpazīstamību, kā arī reputāciju. Tieši tāpēc mūsdienās tam ir tik liela nozīme. Taču nākas secināt, ka bieži vien zīmols […]
Aktuāli
-
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga stratēģija palīdz uzņēmumiem darboties pareizajā virzienā
Comments are off
Mārketings nav tikai vienkārša reklāma – mūsdienās bez pareizas mārketinga stratēģijas, kas veicina biznesa izaugsmi, ir praktiski neiespējami izdzīvot un noturēties virs ūdens. Taču nereti pareizo stratēģiju identificēšana sava biznesa reklamēšanai bieži vien tiek pielīdzināta raķešu zinātnei. Tā kā uzņēmums nodarbojas ar ikdienas darbību, kas ietver klientu noturēšanu, sadarbību ar partneriem un daudz ko citu, […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Mārketinga audits – iespēja uzzināt, vai uzņēmumam ir izredzes tirgū
Comments are off
Mūsdienās arvien vairāk uzņēmumu izvēlas veikt mārketinga auditu, kas nodarbojas ar uzņēmumam visaktuālāko mārketinga komunikāciju problēmu identificēšanu. Mārketinga audits būtībā ir biznesa komerciālās dzīvotspējas, ekonomiskās darbības sfēras novērtējums un atbildes meklēšana uz jautājumu – kādas ir šī uzņēmuma perspektīvas tirgū. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veic mārketinga auditu, lai palīdzētu pilnveidot esošās stratēģijas un apskatīt […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Arvien vairāk uzņēmumu strādā pie sava zīmola identitātes
Comments are off
Gluži tāpat jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. Visas sastāvdaļas, kas saistītas ar produktu, pakalpojumu, uzņēmumu vai personu ir “zīmola identitāte”. Runājot par zīmola identitāti, nozīmīgs ir ne tikai firmas […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Aktīvs digitālā mārketinga instrumentu pielietojums palīdzēs biznesam ne tikai izdzīvot
Comments are off
Lai arī pastāv uzskats, ka par digitālo mārketingu zina visi, ir uzņēmumi, kas mārketinga darbībā joprojām izmanto tradicionālos līdzekļus, tādējādi laupot sev iespēju iepazīt digitālā mārketinga pasauli un tā priekšrocības. Vienkāršiem vārdiem runājot, digitālais mārketings ir tā mārketinga sastāvdaļa, kurā produktu un pakalpojumu reklamēšanai tiek izmantotas interneta un tiešsaistes digitālās tehnoloģijas. Prakse rāda, ka digitālās […]
-
SEO – reāla iespēja sasniegt jaunu klientu pieplūdumu
Comments are off
Mūsdienās arvien lielāku nozīmi mārketingā un uzņēmuma veiksmīgā attīstībā ieņem SEO jeb Search Engine Optimization (informācijas optimizēšana atbilstoši meklēšanas sistēmu prasībām), kas palīdz mājas lapai nonākt Google un citu meklētājsistēmu pirmajās lapās. SEO pamatā ir mārketinga forma, kas sevī ietver mājas lapas izveidi un tās satura maksimālu piemērošanu meklēšanas sistēmu un meklētāju prasībām internetā izmantojot […]
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Rebrendings – radoša pieeja uzņēmuma un tā zīmola attīstībai
Comments are off
Zīmols ir virsvērtība, kam patērētāja acīs bieži vien ir lielāka nozīme, nekā produkta vai pakalpojuma pragmatiskajam derīgumam. Tieši zīmols ir tas, kas nosaka patērētāju skaitu un lojalitāti, tātad – ienākumu līmeni, pārdošanas apjomu un uzņēmuma emocionālo un finansiālo vērtību kopumā. Ne velti tiek uzskatīts, ka zīmols ir viens no spēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Var teikt, […]