Gandrīz pēc mēneša klāt būs Ziemassvētki, kas nozīmē, ka šis ir īstais laiks sākt plānot savu Ziemassvētku mārketinga kampaņu. Turklāt, ja mēs atceramies, tad daudzi mīl Ziemassvētku dāvanas, dekorus un citus sīkumus iegādāties laicīgi. Mēs jau esam rakstījuši par to, ka Ziemassvētki ir īstais laiks, lai nostiprinātu saikni ar klientiem un veidotu pozitīvu uzņēmuma tēlu, […]
Aktuāli
-
-
Kantar: Konsolidētās TV skatītākais kanāls oktobrī – TV3
Comments are off
Konsolidētās TV skatītākais kanāls oktobrī bija TV3, kuram veltīti 11% no kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 9,3%. Savukārt trešais skatītākais kanāls oktobrī bija PBK, kura skatīšanās laika daļa bija 8,6%. Konsolidētās TV skatītāko programmu topa pirmajā vietā – “Saimnieks meklē sievu 5” kanālā TV3, kuru vēroja […]
Birkas:TV3
-
”All Media Baltics” savus produktus apvienos zem “TV3” zīmola
Comments are off
No decembra ”All Media Baltics” visās trīs Baltijas valstīs veiks zīmola maiņu saviem produktiem, apvienojot tos zem TV3 zīmola. Arī pati mediju grupa turpmāk strādās ar zīmolu ”TV3 Grupa”. Līdz ar zīmola maiņu ”All Media Baltics” sāks darbu arī pie reģionā pirmās digitālās ziņu platformas izveides, kas būs pieejama lietotnē un strādās pēc principa ”video […]
Birkas:TV3
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Kā veicināt klientu lojalitāti zīmolam?
Comments are off
Mūsdienās klientu lojalitāti uztver kā klientu uzticību tam, ka konkrētā uzņēmuma produkts un piedāvājums ir labākā izvēle. Lojalitātes programma katru mēnesi sniedz unikālus un izdevīgus piedāvājumus saviem klientiem, tomēr nereti vien ir ļoti grūti panākt, ka klienti paliek uzticīgi konkrētajam uzņēmumam, jo visi kaut kādā brīdī vēlas pamēģināt kaut ko jaunu, atšķirīgu un pievilcīgu. Jāatceras, […]
Birkas:lojalitātes programma
-
DaliesFacebook, Twitter, Google Plus, Pinterest, Email
Posted in:
Atšķirīga pieeja tirgus izpētes pakalpojuma sniegšanai, ļauj sasniegt labākus rezultātus
Comments are off
Mūsdienās arvien nozīmīgāku lomu uzņēmumu veiksmīgā attīstībā ieņem tirgus izpēte – biznesa veiksme tiešā mērā ir saistīta ar uzņēmēju prasmi un spējām orientēties tirgus situācijā un veikli reaģēt uz tā pārmaiņām. Ne velti tiek uzskatīts, ka veiksmīga mārketinga pamatā ir profesionāls un detalizēts tirgus pētījums. Mēs esam pieraduši, ka pētījumi palīdz novērtēt uzņēmuma darbību, veicināt […]
-
Ķezbere neizslēdz iespēju septembrī atkāpties no amata
Comments are off
Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) priekšsēdētāja Dace Ķezbere pieņēmusi lēmumu atkāpties no amata. Intervijā Latvijas Radio viņa atzina, ka pagaidām iesniegums par atkāpšanos no amata nav uzrakstīts, taču tas tikšot darīts. Viņa norādīja, ka atkāpties plāno septembrī, kad no atvaļinājuma atgriezīsies Saeima, kurai būs jāizskata viņas iesniegums. “Informēju, ka šādu lēmumu neizslēdzu, jo – […]
-
Publiskots Interneta lapu TOP 20 jūnijā
Comments are off
Starptautiskais interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmums “Gemius” publicējis Latvijas interneta lietotāju apmeklētāko vietņu Top 20 jūnijā. Turpinoties vasaras tendencēm, joprojām vērojams stabils topa līderu apmeklējums mobilajās platformās un kritumi apmeklējumā no datoriem. Tāpat jūnijā TOP 20 atgriežas ģimenes portāls mammamuntetiem.lv. Kopējā statistika visās platformās Kopējās statistikas Topā no visām platformām, t.i., no datoriem, mobilajiem telefoniem, […]