Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Brīnišķīgas mārketinga idejas Jaunajā gadā

Izmantojiet Jaungada mārketinga idejas kā iedvesmu!

Mārketings ir nozīmīgs jebkurā gadalaikā, bet īpaši svarīgs tas ir brīvdienu sezonā. Ikreiz, kad ir svētki, jums vajadzētu to izmantot, lai palielinātu pārdošanas apjomu ar dažām konkrētām mārketinga idejām. Jaungada mārketinga idejas ir īpaši noderīgas, jo cilvēki, visticamāk, šajā laikā tērēs vairāk naudas kā ierasts un pat neskatoties uz to, ka tikko aizvadīti Ziemassvētki!

Lielo svētku svinēšana – lai gan tā ir jautra, tā ir arī saspringta, jo nākas meklēt pēdējā brīža dāvanas, apģērbus un ēdienus. Kā nodrošināt, ka cilvēki nāk tieši pie jums?

Pirmais – nekad nav par vēlu sākt Jaunā gada mārketinga kampaņu. Vēl vairāk – tai nav jābeidzas 31. decembrī. Tā var turpināties visu janvāri. Protams, vislabākais laiks sākt Jaungada mārketinga kampaņu ir tieši pēc Ziemassvētkiem – tas dod laiku pirms Jaunā gada sagaidīšanas.

Lūk, dažas no labākajām Jaungada mārketinga idejām, kas sniegs jūsu biznesam stimulu, iesākot Jauno gadu:

1. Parūpējieties par impulsa pirkumiem

Jebkurš mazumtirgotājs neatkarīgi no tā, vai tas ir tiešsaistē vai ar fizisku veikalu, zina impulsu pirkumu nozīmi. Tie ir galvenā norēķinu procesa daļa ar precēm, kas atrodas ap kases līniju un pēdējā brīža groza papildinājumiem.

Jaunā gada laikā ir jādomā, kā izmantot impulsa pirkumus. Svarīgi ir tas, ka tad, kad kāds apmeklē jūsu veikalu (vai vietni), tas dod jums iespēju likt viņiem kaut ko iegādāties. Vienkāršākais veids, kā to izdarīt, ir ar impulsa pirkumiem, jo ​​tiem ir īsāks lēmumu pieņemšanas un pirkšanas cikls nekā lielākajai daļai preču.

2. Izlaist jaunus produktus

Ideja “Jauns gads, jauns es” vai Jaungada apņemšanās attiecas ne tikai uz indivīdiem. Jūsu veikals to var izmantot arī kā veidu, kā reklamēt savus jaunos produktus.

Ja neesat īsti pārliecināts, kad ir labākais laiks jauna produkta laišanai klajā, apsveriet iespēju to darīt Jaunajā gadā un piešķiriet tam Jaungada tēmu.

Lai jaunais produkts gūtu panākumus, neaizmirstiet sākt tā mārketingu iepriekš dažādos sociālajos medijos un tiešsaistes mārketinga kanālos. Ideālā gadījumā jūsu Jaungada mārketinga idejas darbosies visu mēnesi.

3. Palieliniet pārdošanu ar Jaungada mārketinga akcijām

Ir daudz veidu, kā palielināt pārdošanas apjomu un veicināt zīmola atpazīstamību, izmantojot Jaungada akciju. Varat nākt klajā ar jebkāda veida izpārdošanu vai veicināšanu. Piemēram, apsveriet iespēju piedāvāt bezmaksas dāvanu vai atlaidi katram klienta pirmajam pirkumam. Vai arī varat vienkārši piedāvāt vispārēju atlaidi, atlaides komplektus, kuponus vai pat papildu atlīdzības savā lojalitātes programmā. Apsveriet iespēju rīkot Jaungada dienas izpārdošanu vai izpārdošanu pēc Jaungada.

Plānojot akcijas, atcerieties, ka vislabākās no tām saistītas ar Jaungada svinībām!