Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Digitālā mārketinga nozīme krīzes laikā pieaug

Uzņēmumi, kuri visstraujāk pielāgosies izmaiņām, būs jaunie tirgus līderi!

Mārketinga pasaulē šobrīd dominē digitālais mārketings, kas ietver sevī jaunus elementus, ātrumu, sociālos tīklus un reālu iespēju novērtēt katru no izmantotajām stratēģijām. Arī Covid-19 krīze ir pierādījusi, cik liela nozīme ir digitālajam mārketingam un cik neatņemama ikdienas sastāvdaļa mums ir internets, kas sniedz iespēju saņemt dažādus pakalpojumus attālināti. Līdz ar to gan mazi, gan lieli uzņēmumi cenšas pielāgoties šīm izmaiņām un digitālās platformas iekļaut savos mārketinga plānos un ikdienas dzīvē.

Digitālā mārketinga galvenais uzdevums ir veicināt zīmola pārdošanu, atpazīstamību un ieņēmumus tieši interneta vidē. Pateicoties precīzi atlasītai auditorijai, sociālo tīklu mārketings ir kļuvis par vienu no efektīvākajiem klientu piesaistes un pārdošanas instrumentiem.

Taču arī digitālais mārketings mainās līdzi laikam – ja agrāk vara piederēja uzņēmumiem, tad tagad uzmanības centrā ir tieši lietotāji. Lietotājs, izmantojot internetu, var atrast to, ko viņš vēlas, un viņam nav jājautā plašsaziņas līdzekļiem, vai viņa vai viņas lēmums ir pareizs. Lietotājam ir arī iespēja lasīt citu lietotāju atsauksmes, komentārus un vērtējumus.

Digitālā mārketinga nozīme pieaugusi arī pandēmijas laikā, jo ikvienam pircējam kļuvis svarīgi sasniegt uzņēmumus arī attālināti, kā rezultātā digitālā tirdzniecība ir kļuvusi aktīvāka un par jaunu interneta veikala veidošanu paziņo arī tādi uzņēmumiem, kuriem līdz šim tuvāks bijis tradicionālais mārketings.

Eksperti norāda – uzņēmumiem, kuri visātrāk un elastīgāk pielāgojas jaunajai realitātei, būs milzīgas priekšrocības tirgū, un tie kļūs par nozares līderiem. Un liela lomu tajā spēlēs digitālais mārketings, kas rada vairāk biznesa, vairāk klientu un stiprina klientu lojalitāti pret zīmolu.