Dalies, , Google Plus, Pinterest,

Drukāt

Posted in:

Mārketinga centrā jābūt noderīgam saturam

Satura mārketings rada auditorijas lojalitāti un uzticēšanos zīmolam!

Vairums klientu mums uzdod jautājumu – kas ir satura mārketings un ar ko tas atšķiras no tradicionālā mārketinga? Satura mārketings ir veids kā komunicēt ar auditoriju, neizmantojot tiešu un uzbāzīgu pārdošanas reklāmu. Satura mārketings ir vērsts uz ērta, atbilstoša un konsekventa satura radīšanu un izplatīšanu, lai piesaistītu un noturētu skaidri definētu auditoriju.

Tātad, tā vietā, lai piedāvātu savus produktus vai pakalpojumus, jūs saviem klientiem un klientiem sniedzat patiesi atbilstošu un noderīgu saturu.

Satura mārketingu izmanto tādi vadošie zīmoli kā Microsoft, Cisco Systems un John Deere. Taču tas der arī maziem uzņēmumiem, jo tā priekšrocības ir acīmredzamas:

  • Palielināts pārdošanas apjoms;
  • Izmaksu ietaupījums;
  • Klienti, kuriem ir lielāka lojalitāte;
  • Lietotāju radīts saturs ar reālām atsauksmēm;
  • Viedokļu līderu iesaiste.

Mārketings nav iespējams bez lieliska satura. Neatkarīgi no tā, kāda veida mārketinga taktiku jūs izmantojat, satura mārketingam vajadzētu būt jūsu procesa daļai, nevis kaut kam atsevišķam. Kvalitatīvs saturs ir daļa no visiem mārketinga veidiem, tai skaitā no sociālā mediju mārketinga, SEO, veiksmīga PR un digitālā mārketinga.

Taču, lai satura mārketings būtu efektīvs, ir nepieciešama dokumentēta satura mārketinga stratēģija – droši sazinieties ar Alberta Uzņēmumu grupu un piesakieties konsultācijai ar jomas speciālistiem.